Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag brukar köpa ridex. Men tror det är samma ägare mellan ridex och autodoc. Så det är bara dvs billiga grejer från Kina. Dock kör jag som en gubbe så allt hsr funkat fint för mig.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

skaanlj skrev: ons 02 sep 2020, 21:11 Vet inte om det är rätt tråd men undrar vilka fabrikat som är hiss eller diss.

Ska köpa lite bromsar och framvagnsdetaljer

Tack på förhand
Jag vet att autodoc via deras app har dom 35% på reservdelar tills 23:59 idag. Dom bromsdelar kan jag rekommendera Brembo/ATE/Zimmermann och några fabrikat till. samma med bromsbelägg*
Användarvisningsbild
av GLIZ
AutoDoc har funkat bra för mig och mina behov. Kör man normalt och inte rallykör funkar dom billigare märkena alldeles utmärkt. Ska man pressa sin bil lite kan KLracing.se vara ett ställe att köpa sina bildelar på.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

Senast redigerad av 1 GLIZ, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av GLIZ
GLIZ skrev:Har för mig det sitter på kontakten.

Blandade ihop denna och en annan tråd om lambdasond...

av Bempo
Aldrig mer Autodoc för mig. ”Det är inte säkert det blir rätt reservdelar bara för att du beställer på regnr”. Fel grejer och mycket dåligt hanterat av Autodoc. Aldrig mer

Min gissning är att din dragkrok inte blir go[…]

Alternativet till att nyckeln finns i bilen ä[…]

XC60 MY27

Det beror på att jag / vi inte tror på[…]

Hej, jag har problem med att jag får felkod […]