Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1395577
Öl e gott och efter tillräckligt många så behöver fanimej jag också ha en gul skylt i ändan på bilen för att veta vilket som är fram och bak.

Skickat från min V90-18

#1395601
Ilduce77 skrev: lör 08 aug 2020, 22:34 Jag var tvungen att läsa första inlägget tre gånger, för att se om jag missuppfattat något....
Hahaha! Det är roligt med fanboys! Jag tycker jättemycket om Volvo, bra mycket bättre än peugeot. Men bara för att jag ser anspråk på missförstås via reklam från Volvos sida så blir det mycket ljud från hönshuset 😅

Det vore dock gött med svart skylt 👍
#1395931
DOdell skrev:Tjo!

Enligt bilden så får man en svart reg plåt med denna V90 från Volvo. Ser ju riktigt tjeckt ut! Men vid leverans så är den alltid standard vit med svart versaler och siffror. Blir inte det falsk marknadsföring? Olagligt i Sverige med svarta skyltar väl? Detta är petitess men intresserad av design så undrar hur ni ser på det?
17E160C3-3514-4963-BC7D-AB8B4809816B.jpeg

Transportstyrelsen:
78D4325F-37DC-467D-98DF-0954D661E7F3.jpeg
Njaä. Du tror väll inte på riktigt att det är den skylten man får. Den är ju där för att tala om att bilen är en V90 i reklamsyfte. Uppger VOLVO någon stans att det är den sylten du får. Det vet ju alla att vi har vit skylt med svarta versaler och siffror på personbilar här i sverige. Diplomatskyltar är blå med svart text, taxi gul med svart text, importskyltar för tillfällig registrering röda med vit text och grön med svart text är för bilfirmor som betalar skatt för fler bilar på en gång/skylt. Tror jag fick med dom varianter som finns. Jo! Man får gul skylt med svart text hos polisen också om man tappat eller blivit av med sina ordinarie skyltar tills man fått ny skylt som man kan beställa hos transportstyrelsen och som är hemma på 3-4 dagar.

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske?

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]