- tor 06 aug 2020, 10:41
#1395046
Newbie.
Jobbar på en V50 2.4i Summum. 2006.
Försöker få av krängningshämmarstaget.
Det är rostigt. Det är trångt. Det är vidrigt. Men det är lite kul!
Sitter riktigt hårt. Muttrar.
Mothållet (torx? sex-sidig? whatever) på muttern på krängningshämmarstaget har rostat bort. Jag har inte längre något mothåll. Det är ett runt hål.
Fråga: Skall jag såga av bulten och ersätta staget med ny? Eller skall jag försöka spräcka muttern med något verktyg?
Tacksam för alla tips.
Jobbar på en V50 2.4i Summum. 2006.
Försöker få av krängningshämmarstaget.
Det är rostigt. Det är trångt. Det är vidrigt. Men det är lite kul!
Sitter riktigt hårt. Muttrar.
Mothållet (torx? sex-sidig? whatever) på muttern på krängningshämmarstaget har rostat bort. Jag har inte längre något mothåll. Det är ett runt hål.
Fråga: Skall jag såga av bulten och ersätta staget med ny? Eller skall jag försöka spräcka muttern med något verktyg?
Tacksam för alla tips.