Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mortimer
#1389967
Antalet bilar på blocket med mina kriterier om man ska ha detta blir väldigt få och ca 40tkr dyrare
av Xanthopteryx
#1389979
Får du inget extra för 40 då? Och så kan du ju alltid prutta på priset - säga det att du funderar på den men tycker att 40 extra för BLIS är lite väl saftigt och att du nog kanske i så fall köper på annat håll utan BLIS, om de inte kan göra något bra. Eller skicka med vinterhjul eller, ja... testa.
av AndS
#1389981
Välj de tillbehör du behöver utifrån var du kör och tror du kommer att använda.
Vissa kör merparten i större städer och andra på småorter/landsbygd, två helt olika behov.
Jag har t.ex. inget behov av Blis eller hjälpsystem för fickparkering men fyrhjulsdrift.
av Xanthopteryx
#1390726
Nyare V90 har det. Äldre, vet jag inte - hittar ingen info men hoppas det kommer snart i och med att det kommit till nyare. Lär ju knapast vara något speciellt mer än programkod som behövs.
av SundanceKid
#1390739
Xanthopteryx skrev: ons 15 jul 2020, 07:12 Nyare V90 har det. Äldre, vet jag inte - hittar ingen info men hoppas det kommer snart i och med att det kommit till nyare. Lär ju knapast vara något speciellt mer än programkod som behövs.
Jodå nyare som min 2020 V90 T8 bromsar om det kommer nån från sidan eller bakom när jag backar ut.
av mortimer
#1390740
Ok. Tackar för alla svar. Nu är problemet bara att hitta rätt bil, väljer mellan V90 och XC60

Jag har precis bytat batteriet och felsöka (u[…]

Instrumentpanelen visar konstant -45 grader, har h[…]

Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]