Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

#1390558
När jag varvstoppade bilen så dog den plötsligt så jag startade den och den startade som vanligt så jag tänkte inte mer på det. Efter ca 20 min stannade jag och stängde av bilen i ca 10 min när jag skulle starta den igen så dog den nästan direkt den var igång ca 1 sekund. Jag testade att starta några gånger och samma sak hände igen. Jag väntade några minuter och sedan startade den och gick som vanligt.
Någon som vet vad problemet kan varit?
#1390571
Har du bara gjort startförsök? Inte öppnat motorhuven? Gör det och försök läsa ut felkoder och återkom. Det finns tips här på forumet hur man läser ut om du skulle vara obekant med det.
#1390585
Rådlös skrev: tis 14 jul 2020, 14:01 Har du bara gjort startförsök? Inte öppnat motorhuven? Gör det och försök läsa ut felkoder och återkom. Det finns tips här på forumet hur man läser ut om du skulle vara obekant med det.
Skulle du kunna länka?
#1390629
Det trodde jag att jag skulle kunna göra. Men någon tycks ha tagit bort det från Tips och Trix!!!??? Varför????????? :mad: Det finns bara för Fenix system.

Är det någon annan som kan bistå Martin med instruktioner för feldiagnostik?
Backkamera problem

Har inte en aning om vad för typ av kamera el[…]

Inte något svar på din fråga, me[…]

@Xc60pearl , Se om du kan få tag i en d&oum[…]

Beställde nya ok, slangar och glidbultar bak.[…]