Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Matnil78
#1390485
Hej!
Nyss köpt en S90 -18, får bara internet saknas el liknade i displayen, hur får jag internet i bilen?
Vid provkörningen trodde jag det var genom min vanliga mobil men vid hämtningen idag sa säljaren att det är genom sim-kort i bagaget? Beställer jag dublett av simkortet i min telefon och sätter i(har Tre)?
av Xanthopteryx
#1390499
Ja. Välj vad du vill ha, sätt i där bak. Tänk på att vända hållaren rätt! Det är lite...ologiskt.
av morfarginko
#1390622
Jag kör internetdelning från mobilen, funkar bra! Dock viktigt med ström då det drar mkt batteri
av AndS
#1390628
Du har ju USB-port i bilen om du vill ladda din mobil.
Användarvisningsbild
av js1
#1390634
Skaffa ett tvillingkort till ditt mobilabonnemang .
av Insjö78
#1390654
Ilduce77 skrev:Använd inte Telenor i bilen.. Många som har problem med deras kort.....
Skulle vilja säga tvärtom, aldrig haft något problem med telenor i bilen. Vad för bekymmer har folk haft? Men som dom skriver bara in med ett sim från någon leverantör eller ett tvilling kort från tre som du har ;-)
av CivIng
#1390670
Funkar inte det inbyggda sim-kortet för VOC för internet då? Måste man aktivt själv lägga till ett ytterligare kort, eller nyttja internetdelning från mobilen?

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]