Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av RolleCarlsson
#1389934
Hej. Jag har en uppsättning 19" titania kopior på min v70. Dom satt på bilen när jag köpte den för någon månad sen. Nu är det så att min kära sambo brottades med en trottoarkant. Kanten vann. Har varit i kontakt med försäkringsbolaget och dom kan ersätta mig. Om jag får fram vad dom kostar. Har googlat mig blå men hittar inte dom. Finns där någon där ute som skulle kunna hjälpa mig med att få fram vad dom heter eller kostar. Jätte tacksam för svar! Mvh Rolle
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1389975
Dom ser inte alls ut som de på bilden...
Står det något på någon av ekrarnas insida?
Användarvisningsbild
av StefanN
#1390006
Den på ebay är en orginalfälg, dom finns ju bara 18 och 20" orginal.
Men vad har du för självrisk? Är det värt att blanda in f-bolaget när en kopia kanske kostar 1500-2000:-?
av RolleCarlsson
#1390106
StefanN skrev: lör 11 jul 2020, 15:34 Den på ebay är en orginalfälg, dom finns ju bara 18 och 20" orginal.
Men vad har du för självrisk? Är det värt att blanda in f-bolaget när en kopia kanske kostar 1500-2000:-?
Där är 2 fälgar som är kass och har tyckt mig känna av att bilen drar lite efter hon körde på kanten. Säkert inbillning, men lämnade den på volvos skadeverkstad och dom tyckte en hjulinställning skulle göras.

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Givare i kylaren hoppar ur

Kan det vara så enkelt att ringen som ska t&[…]

Härligt snabbt agerat!

Felmeddelande på antisladd

Hej! Börja med att kolla att någon ce[…]