Jo, takk for det, Bullmark.
Nå skal det sies at jeg jevnt over, er en amatør når det kommer til, og skru på bil. Men med dagens muligheter med inf. via nettet, kan de fleste utføre de arbeidsoppgaver jeg gjennomfører.
Noe info. vedrørende tidligere utlagte bilder.
Som man ser, renset jeg ETM. Men det er ikke alltid dette hjelper. Om det skulle være feil på elektronikken. Men i mitt tilfelle, ser det ut til at det løste seg. Da bilen går meget pent nå.
Da jeg har fire BCPR7ES-11 plugger liggende, og de skal passe Volvo`en. Har jeg bestilt opp en ekstra plugg. Men åpningen på pluggen er 11 mm og jeg må i utgangspunktet justere de ned til 0.9 mm for ar de skal passe Volvo`en. Men det trenger jeg ikke, da jeg har gjort justeringen tidligere. De var til Saab`en som er en trimmet Aero med stiftåpning på 0.9 mm.
Man ser også at posen blåser seg opp. Så da blir det til at jeg bestiller et PCV sett. Slik at ikke div. simringer blir utette. Noe som kan medføre, større arbeidsoppgaver.
Så nå skal jeg ned i garasjen og fortsette, med og overføre div. deler fra min andre V70. Vil ta mest mulig deler fra den, før jeg sender den til skroten. Er andre regler i Norge enn I Sverige, når det gjelder levering av biler til skroten. Hos Dere må man enten betale for og få levert bilen. Eller at de tar den inn gratis, for så og selge deler. I Norge får man kr. 3.000,- for innlevering, av bilen fra myndighetene. Så derfor har jeg kommet frem til, at det er bedre for meg og plukke bilen ren, for deler og så levere den inn. Begge bilene er 2001 modeller. Så det er mange deler, som går om hverandre. Selv om den ene har turbo, og den andre er en non turbo.