Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av werner78
#1382467
vi har problem med våra v60 d3 från 2012. motor snurrar runt men starter inte, mistänker att det är fel i bränsletank därför att mätare visar 0 och vi fylde up dagen för. det är inte första gång det händer men då startade bilen met startkabel, nu vägrar den att starta. nån som har ett förslag var jag ska leta?
av micke59
#1382771
Jag råkade ut för något liknande för ett antal år sedan, tankade fullt på kvällen, sen fick jag inte igång bilen nästa dag.
Inte fan tänkte jag att soppan skulle vara slut men någon hade slangat all soppa :-(
av berrabus
#1382840
micke59 skrev:Jag råkade ut för något liknande för ett antal år sedan, tankade fullt på kvällen, sen fick jag inte igång bilen nästa dag.
Inte fan tänkte jag att soppan skulle vara slut men någon hade slangat all soppa :-(
Kan man verkligen slanga så dn blir helt tom och inte ens går att starta?
Om det var en Volvo och inte alltför gammal finns väl även ett stopp så att man inte kan få ner en slang?
av III
#1382843
Det här ju hänt att det borrade hål i tanken för att knycka soppa, hoppas det inte är något sådant.
Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]

Att använda lyktor från 00-04 funkar me[…]

Yttertemperatur mätare

Bytte sensorn i förmiddags. Avhjälpte ty[…]

Felmeddelande på antisladd

Kan vara givare,krans, hjullager eller styrvinkelg[…]