Moderator: Moderatorer

#1381100
Behövs verkligen platsfilmen? Jag har inte det på min och har inte tillstymmelse till färgskav efter drygt 3 år/10600 mil.
Å andra sidan tvättar jag bilen minst var 14:e dag och blåser med högtryck och lufttryck runt stänkskydden.
#1381101
@fjohan82, Ingen aning, men åtminstone en lackfirma sa att man absolut inte lämnade garanti på jobbet om det inte fanns stänkskydd monterat med plastfilmen innanför. Kan ju inte skada iaf, är inte många kronor det kostar.
#1381108
@fjohan82, Nu är inte fallet så för mig, får nog ingen garanti för min femhundring 😂 Men ja, det är väl lika bra.

-------------------

Har spolat av den en snabbis. Fick köra en längre sträcka för första gången på jag vet inte hur länge igår när jag hämtade hem sambon från sjukan i Skellefteå, närmare 30mil totalt iallafall. Idag nöjeskörde jag en aning efter kurviga vägar. Den brummar på bra, men nog saknar jag ändå A4an i den miljön

Hade nöjed att hamna framför och bakom den här föraren på vägen upp till Skeå. Först låg han i röven på mig, sen i röven på framförvarande. Vinglade rätt mycket och tillslut höll han på att köra av vägen. Då valde jag att ringa polisen..

#1381267
Bytt vindrutan. Hade tur att den lokala Volvohandlaren hade en drive med 500 kr rabatt så det gick "bara" på 1100 kr :-)
#1381271
Hjälpte min bekante med att byta dieselfiltshållaren på hans V70N, den gamla hade sprucket för två veckor sedan så jag fick bogsera hem honom, fy fan vilket möck det var att få loss skruvarna till hållaren, 13år gamla och 54000mil gamla torx skruvar va sannerligen inte fräscha nog att få loss utan väldigt många svordomar, sen hjälpte det ju inte att bilen va precis ny tankade innan skiten sprack. Men vi lyckades till slut och nu går han igen.
  • 1
  • 1321
  • 1322
  • 1323
  • 1324
  • 1325
  • 1849

Det blir kanske inte så lätt när d[…]

Justering Halvljus

Vilken av de inringade skruvarna höjer man ha[…]

Missljud i bilen

Har en V70 D3 2.0 mk3 2016 som jag bytte till Somm[…]

Tänker att det kanske går att koppla in[…]