Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1377046
Sur som jag är då ingen uppdatering kommit till Sensus 2011 då jag lämnade in bilen i höstas för uppdatering av navigeringen för att kunna ladda in nya kartor själv via USB så skickade jag ett mail till Volvocars idag ang detta, det är 2 år sen senaste uppdatering så borde kommit en ny till detta system också nu tycker jag , ska bli kul eller inte kul att se vad svaret blir på frågan, surt om det inte blir nån ny uppdatering när man kostat på en dyr uppgradering av navigeringen och isåfall hur kan man på Volvo göra denna uppgradering om det inte kommer fler uppdateringar, ja jag vet att jag är sur som fan.
#1377047
Kaxe skrev:Sur som jag är då ingen uppdatering kommit till Sensus 2011 då jag lämnade in bilen i höstas för uppdatering av navigeringen för att kunna ladda in nya kartor själv via USB så skickade jag ett mail till Volvocars idag ang detta, det är 2 år sen senaste uppdatering så borde kommit en ny till detta system också nu tycker jag , ska bli kul eller inte kul att se vad svaret blir på frågan, surt om det inte blir nån ny uppdatering när man kostat på en dyr uppgradering av navigeringen och isåfall hur kan man på Volvo göra denna uppgradering om det inte kommer fler uppdateringar, ja jag vet att jag är sur som fan.
Du vet att det är volvo du har att göra med, ha inga större förhoppningar. Mitt förtroende för volvo är sten dött.
#1377082
Fick faktist svar från Volvocars , dom skrev att det kommer en uppdatering till sensus 2011 inom kort men kunde inte ge exakt datum då det hängde på kartleverantören, dom skulle även återkoppla när uppdateringen finns att ladda ner, nu är jag glad igen..
#1391492
Jag vet inte riktigt hur det funkar, men jag har hela Europakartan i min bil (V60 2020)

Den är ju på ca 50 GB, men när jag kollar hur mycket lagringsutrymme jag har total - så är det 17 GB och och då är 15.5 GB ledigt.
Så kartorna verkar ha en egen partition av hårddisken som man inte kan se?

För att se hur mycket lagringsutrymme på hårddisken man har i bilen så hitta jag infon under -

Inställningar System Systeminformation Lagring.
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 33

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Givare i kylaren hoppar ur

Kan det vara så enkelt att ringen som ska t&[…]

Härligt snabbt agerat!

Felmeddelande på antisladd

Hej! Börja med att kolla att någon ce[…]