Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av kallekula33
#1373754
Erik Å skrev:Intressant, det där skulle jag behöva göra. Får smälla igen vänster bakdörr distinkt för att innerbelysningen ska slockna.
Det är inte så att det är en mutter man ser på mikrobrytaren? Om man lossar den, kan man då skjuta hela brytaren närmare vita plastbiten.. ? Näe så enkelt kan det väl inte vara :P
Nästa tanke, om man borrar ett strategiskt placerat inspektionshål i plåten på dörrens kortsida, skulle man då kunna limma dit distansbiten utan att riva ur låskistan?
Bra fråga. Jag kollade faktiskt inte om det var en mutter. Men det var ju en väldigt smart idé!

Det behöver nog vara väldigt strategiskt i så fall. Det var ytterst pilligt att få dit plastbiten. Men har du flinka fingrar alternativt någon pincett att lyfta in den med så kan det gå. Men i ärlighetens namn så var det inga större problem att få ut kistan när jag väl lossat klipsen längre ner i dörren. Jag tror (dock bara tror) att mitt pajande av dörrhandtaget skedde när jag ryckte och slet i en annan del.
Elschema 740

Jag har en rep.handbok från Lafri liknande d[…]

Volvo v70 2009

Har bytt egr adapterat den i vida med får &a[…]

Har du en diagnostik box (Volvo kallar den så[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Så är det säkerligen men det som t[…]