Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1373759
Jag hade nog den sämsta tänkbara T4F som rullat på vägarna, bytte allt, och då menar jag allt på 5500mil, spridare 2gg med 700mils mellanrum, startmotor, ac pump 2gg , baklycktor 2gg, knakig inredning osv osv osv 18gg på verkstad på 3år ca.

Är den sämsta bil jag ägt i hela mitt liv. se till att psridarana är bytt, för de åker du på förr el senare, garanterat, el pumpen
#1373789
Derank skrev:Jag hade nog den sämsta tänkbara T4F som rullat på vägarna, bytte allt, och då menar jag allt på 5500mil, spridare 2gg med 700mils mellanrum, startmotor, ac pump 2gg , baklycktor 2gg, knakig inredning osv osv osv 18gg på verkstad på 3år ca.

Är den sämsta bil jag ägt i hela mitt liv. se till att psridarana är bytt, för de åker du på förr el senare, garanterat, el pumpen
Där var det väl egentligen bara spridarna som var special på den bilen. Resten sitter väl på typ alla andra också?

På en "äkta" EPA med en sp&au[…]

Dashcam i v90

Filmen visar nyare V90. Det ser inte ut såd&[…]

@lennarte , Nu har jag monterat nya givaren och t[…]

Jag har läst att VOC försvinner 31 dec […]