Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1373359
Jajamensan, i hyffsad närhete av Nackamasterna är det perfekt, ju längre bort jag kommer desto mer brus och till slut ingenting. Jag gissar att det är kabelbrott / antennförstärkaren (förhoppnigsvis), och att det i närheten av masterna är stark signal så det räcker med det som läcker in andra vägar än genom antennsystemet.
av Magdan
#1374746
Enligt Volvo så är beteckningen:
31295459 = Ext wa sel +8 eud 1:3, vänster AM/FM
31295460 = Ext wa sel +8 eud 1:3 AM/FM

Men vad det betyder eller vad de gör kan de inte förklara...
#1375694
Hur meckigt är det att få ner innertaket? Jag har tagig bort den stora platsskican som sitter tvärsöver där bak (den som taklampen i lastutrymmet sitter fast i), men sedan blir jag inte klok på hur jag går vidare. Sitter antennförstärkarna långt in under undertaker från bakdelen sett?
av Magdan
#1375696



ottien4711 skrev: tis 21 apr 2020, 13:48 Hur meckigt är det att få ner innertaket? Jag har tagig bort den stora platsskican som sitter tvärsöver där bak (den som taklampen i lastutrymmet sitter fast i), men sedan blir jag inte klok på hur jag går vidare. Sitter antennförstärkarna långt in under undertaker från bakdelen sett?
Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]