Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av apersson850
#1371817
Tompan60 skrev:Jepp det är den enklaste.
Momentum är alltså ett steg ovanför Kinetic. Som i sin tur är ett steg ovanför basutförandet.
För vissa versioner var lägstanivån Kinetic.

För övrigt håller jag med. Givet vad som framkommit i tråden är den bilen inte intressant, oavsett utrustning.
av UnleashFusion
#1371843
Kiddlert skrev: lör 28 mar 2020, 14:32 Ok. Tackar för snabba svar. Jag står över denna bil :-)
Låter bra, finns uppsjö av V70, helst ska man leta efter en bensinare eller diesel, beroende på din körstil och med mera. men att undvika gasbilar är nog ett plus om man nu inte vill att varje år hålla på att frilägga gastankarna och vad det nu som skall göras.. samt när bilens gas-livslängd löper ut måste bilen även konverteras och enbart åka på bensin.. kostnaden blir då dyrare än om du skulle köpa en annan bil. https://www.transportstyrelsen.se/sv/va ... r/gastank/
av Kiddlert
#1371865
Skulle ha bytt jämt mot min nuvarande bil, finns väl kanske en orsak att, när jag tackade nej, så erbjöd han plötsligt att lägga pengar i mellan, pga hans tjej gillade färgen på min bil 🤣
av UnleashFusion
#1371868
Kiddlert skrev: lör 28 mar 2020, 18:35 Skulle ha bytt jämt mot min nuvarande bil, finns väl kanske en orsak att, när jag tackade nej, så erbjöd han plötsligt att lägga pengar i mellan, pga hans tjej gillade färgen på min bil 🤣
"pga hans tjej gillade färgen på din bil".. förskona sig för att förklara att bilen håller på att rasa och tänkte bli av med den så fort som möjligt och att han kan tänka sig lägga pengar i mellan.. den utvägen är direkt vända sig om och åka därifrån
Tät vevhusventilation?

Absolut inte vanligt. Kan inte minnas att jag bytt[…]

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev där[…]

Var det inte någon återkallelse p&arin[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]