Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kiddlert
#1371755
Hej. Lite brådskande. Jag skulle behöva få tag i utrustningslista på en v70 CPR929 innan söndag då säljare inte kan svara riktigt på vad den har för utrustning.

Någon vänlig själ som vet hur jag löser detta?

Tack på förhand.
av UnleashFusion
#1371762
Kiddlert skrev: fre 27 mar 2020, 22:24 Hej. Lite brådskande. Jag skulle behöva få tag i utrustningslista på en v70 CPR929 innan söndag då säljare inte kan svara riktigt på vad den har för utrustning.

Någon vänlig själ som vet hur jag löser detta?

Tack på förhand.
Bilen var någon privat person som ägde dom första 3 åren och sedan blev den taxi-bil sedan 2015. Bilen i sig har enbart Momentum-utrustning, vad exakt vad det innehöll kan jag inte säga på rak arm. samt drivs på bensin eller gas. Om den har extra tillval aka paket/utrustning utöver momentum*
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1371767
Bas, Kinetic, Momentum, Summum. Sen finns även Inscription och R-Design/Sport som är lite mer tilläggspaket som jag förstått det.
av Tompan60
#1371768
Jepp det är den enklaste. Kan ha ett svart tyg säte. Kinetic tror jag den heter. Hopplöst material som lätt spricker och revar sig..

Gasbilar är inte så heta nu då då tankarna måste friläggas vid besiktning och har ett sista datum då dom måste bytas. Kommer inte ihåg lislängden. Säkert någon här som vet.
av Kiddlert
#1371771
Okej okej, det va inte elektriska säten fram, kan det hjälpa till att urskilja vad det är för nått? Har skinn iallafall.
av frippe64
#1371775
En obesiktigad taxiregistrerad gasbil som säljaren "Hultman" har ägt i 12 dagar.
Den annonserades ut för 39000, kanske gick för 30000, nu 41800.
Utrustningsnivån är nog det minsta bekymret med den bilen. :-D
Weber 32dir på en b20

Skumt, B20A har enkel förgasare, oftast Strom[…]

Man kan halvera priset helt enkelt genom att s&a[…]

V70 startar inte (klickar)

Har fått hem en v70 d4 2011 som inte vill so[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]