Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1089093
Steffe3 skrev:Gött, man kanske skulle satsa på att lura ut vilken som är med fällning och belysning, men utan minne (misstänker att installera elsäten blir en dyr affär :p) och blis ^^
Art.nr. 31414372 är satsen ed elinfällning, markbelysning och LED-blinkers.
#1089102
Elinfällbara och belysning är 14 knt vänster och 12 höger :)
Och programvara bilia 200kr

Jag har inget minne i stolen . Har du en bil äldre än 2011 behöver du dock uppgradera dörr ecm också .
Men efter 2010/11 så är den uppgraderade standard i alla bilar :) Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1089140
Räcker att byta i förardörren hoppas jag i så fall? Drar iväg ordentligt annars. Har visserligen för mig att det ska nitas etc enligt instruktionerna (med stor risk att dom gamla nitarna ligger och skramlar), läste lite snabbt igår kväll.
#1371612
Återupptar en äldre tråd.

Nu kör ju jag idag en V70 MY10 och tänkte att det troligen är snarlika, oavsett modell S60, S80 eller V70, där jag önskar byta mina backspeglar till elinfällbara med markbelysning a la MY12. Idag sitter endast elektriskt justerbara.
Vet någon om kablage är framdraget, eller behöver man in bakom dörrpanelen och kika?

Med vänlig hälsning
#1371618
Det gick att byta på min '09, så det bör gå bra på din också. Min var man tvungen att byta styrboxar i dörrarna, men tydligen bytte dom till nån annan modell ganska snart efteråt som enbart kräver mjukvara.

Mellanöl. (det var vår en[…]

Den är väl kass? Dags att byta..

De sista åren skippade Volvo "äkta[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Tänk den dag det kunde bli så att bilt[…]