Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Joacimw
#1371482
Tjena på er

Ny här på forumet..

Rullar idag en V40 D4 R design-17 så gott som fullutrustad.

Är nu väldigt sugen på nya v60in ..

Tänkte höra lite med er som kör vad ni inte skulle kunna vara utan osv eller som man bör ha med för att ev ha bättre värde sedan på beg marknaden .. jag kollar just nu på bilar som rullat ca 500-1500 mil och måsten för mig är bra ljudsystem samt drag.
av UECSJ
#1371489
Skulle jag köpa nytt skulle jag inte betala så mycket extra för glastak, 360 cam och Head up displ.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1371500
Jag är helt tvärt om, jag skulle hellre välja de ventilerade stolarna än sportstolar.
av Elektrikern84
#1371530
Åk runt å provkör lite först. De bilarna brukar ju vara hyggligt väl-utrustade. Sen ser du vad du behöver ;-)
Skit i panorama tak bara. Kan bli dyrt om det pajjar.
Användarvisningsbild
av Zanders
#1371532
Elektrikern84 skrev: tor 26 mar 2020, 11:03 Åk runt å provkör lite först. De bilarna brukar ju vara hyggligt väl-utrustade. Sen ser du vad du behöver ;-)
Skit i panorama tak bara. Kan bli dyrt om det pajjar.
Ganska märkligt uttalande i den sista meningen eller? Skit i bil, kan bli dyrt om den pajar. Man gör väl dem tillvalen man vill ha så får man ju utgå ifrån att det håller?
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1371534
Det är bra att känna till att ett skadat glastak inte ersätts som en skadad vindruta.
av DajaZ3
#1371544
Saker jag tycker är bra: Car Play (Smartphone integration), 360 kamera, nedvinklingsbar backspegel när man backar, dragkrok
av Elektrikern84
#1371546
Zanders skrev: tor 26 mar 2020, 11:17
Elektrikern84 skrev: tor 26 mar 2020, 11:03 Åk runt å provkör lite först. De bilarna brukar ju vara hyggligt väl-utrustade. Sen ser du vad du behöver ;-)
Skit i panorama tak bara. Kan bli dyrt om det pajjar.
Ganska märkligt uttalande i den sista meningen eller? Skit i bil, kan bli dyrt om den pajar. Man gör väl dem tillvalen man vill ha så får man ju utgå ifrån att det håller?
Ganska många här som ångrat det när det väl spricker. Säljarna är inte alltid duktiga på tala vad det kostar reparera och att glassförsäkringen inte täcker.
Men visst upp till var och en. Men TS undrade vad ”vi andra tyckte” så.... Meningen är väl inte särskilt märklig då då jag utgick ifrån mina åsikter.
av Elektrikern84
#1371547
DajaZ3 skrev: tor 26 mar 2020, 13:29 Saker jag tycker är bra: Car Play (Smartphone integration), 360 kamera, nedvinklingsbar backspegel när man backar, dragkrok
Synd bara att man måste sladdkoppla Car play :-(

Slipa med tandkräm. Polera med wax sedan. Det[…]

Det funkar väl utan gummi också. Jag […]

Ingenting. Det va låååå&ar[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Upptäckte ytterligare en ny egenskap med mjuk[…]