- sön 30 sep 2007, 22:24
Hejsan! Såg reklamen på discovery om Atava och gick till deras hemsida för att se om jag kunde få billigare försäkring genom dom och till min förvåning så blev den 14.000 billigare!!!
SMALL
Bara trafikförsäkring, du kommer inte undan. Den här måste du ha enligt lag.
Skattekostnad ingår med 774 SEK
3 194 SEK / år
266 SEK / månad
MEDIUM
Ett duktigt kliv upp från small, nästan en large men inte riktigt. Mediumförsäkringen ger ett rejält skydd mot det mesta.
10 253 SEK / år
854 SEK / månad
LARGE
Utöver allt mediumförsäkringen erbjuder täcker denna även hyrbil samt ger dig självriskreducering.
10 624 SEK / år
885 SEK / månad
Hos Volvia betalade jag före flytten till mölndal 14.000 om året och efter flytten och trafikförsäkringshöjningen nu nästan 24.000 om året vilket jag tycker är skandalöst mycket för en vanlig jävla volvo!
Tänkte bara höra vad ni har för erfarenheter om Atava? Någon som har hört något? Tänkte ta och googla runt lite och se om man kan läsa något... Just nu låter det för bra för att vara sant =D
SMALL
Bara trafikförsäkring, du kommer inte undan. Den här måste du ha enligt lag.
3 194 SEK / år
266 SEK / månad
MEDIUM
Ett duktigt kliv upp från small, nästan en large men inte riktigt. Mediumförsäkringen ger ett rejält skydd mot det mesta.
10 253 SEK / år
854 SEK / månad
LARGE
Utöver allt mediumförsäkringen erbjuder täcker denna även hyrbil samt ger dig självriskreducering.
10 624 SEK / år
885 SEK / månad
Hos Volvia betalade jag före flytten till mölndal 14.000 om året och efter flytten och trafikförsäkringshöjningen nu nästan 24.000 om året vilket jag tycker är skandalöst mycket för en vanlig jävla volvo!
Tänkte bara höra vad ni har för erfarenheter om Atava? Någon som har hört något? Tänkte ta och googla runt lite och se om man kan läsa något... Just nu låter det för bra för att vara sant =D