Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
#1365496
Med 2 barn och en 3:e på väg samt hund så är beige klädsel inget alt för mig iallafall ;-)
av SWEDENMADED
#1365498
haha, röd eller beige klädsel och vit lack skulle få mig att klökas :-/
Användarvisningsbild
av Nexus
#1365504
haha tycker faktiskt att det röda skinnet är ganska läckert :-D
Jag är lite skadad som börjat beställa lite styling innan jag ens köpt någon bil :angelo:
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1365514
Nexus skrev:Med 2 barn och en 3:e på väg samt hund så är beige klädsel inget alt för mig iallafall ;-)
Du har fel men det är ok för du förstår inte bättre *duckar* ;-) ;-)
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1365517
Jag kör hellre beige än uttjatat svart (kan vara lite partisk dock), men den här färgen var inte vacker
Användarvisningsbild
av Nexus
#1365537
Micce1980 skrev: ons 19 feb 2020, 19:37

Du har fel men det är ok för du förstår inte bättre *duckar* ;-) ;-)
Jag har faktiskt beige helskinn i min nuvarande V70 och därför vill jag ha mörk klädsel. Visst ser man skiten bättre på beige men min smak säger mörk klädsel 😎
av UnleashFusion
#1365542
Helt ärligt så har bilen allt som jag skulle ha men dessvärre var metallic-lacken nackdelen då jag verkligen ogillar marinblå/mörk blå.. Jag hade hellre tagit svart-solid än den färgen.
av SWEDENMADED
#1365565
UnleashFusion skrev: ons 19 feb 2020, 21:09 Helt ärligt så har bilen allt som jag skulle ha men dessvärre var metallic-lacken nackdelen då jag verkligen ogillar marinblå/mörk blå.. Jag hade hellre tagit svart-solid än den färgen.
Jahopp, först va det klädseln som jag också har i min och nu lacken, som jag också har på min ;-) Men allvarligt, man köper inte dessa bilar främst för att de skulle kicka igång några känslor med ögonen betraktade, inte för väghållningen, inte för att få de coolaste finesserna, utan för MOTORKARAKTÄREN :-o ;-) Köp :-)
Användarvisningsbild
av Nexus
#1365580
Jag tycker färgen på bilen är riktigt snygg. Är du säker på det inte är din bil som är till salu 🤣🤣.

Tycker fas2 är riktigt snygg i linjerna och köper en bil för jag personligen tycker den är snygg och har potential bli snyggare med små medel 😍
av skaris
#1365815
Nexus skrev:Ja det var ett udda färgval men jag är lite mera imponerad av hemmagjorda badrumsgolvmattor :-D :-D :-D
Det är en Inscription. Dessa har speciella golvmattor som är lite mera långhåriga.
Har likadana till min bil, använder dom dock inte utan har lagt in R-designmattor istället :-)
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 148

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https:/[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]

Yttertemperatur mätare

Bytte sensorn i förmiddags. Avhjälpte ty[…]