Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av III
#1362772
Vilken härlig beskrivning av en bil, som det märks du är förtjust i. Snygg. Gillar den fronten mer än momentum även om jag tycker det är snyggare med svart runt rutor än krom.
av stegev
#1363851
pumpnasare skrev: lör 25 jan 2020, 09:37 IMG_1284.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk
De där nackkuddarna med logga har jag letat efter. Hur får man tag på dem? :-D
av pumpnasare
#1363859
stegev skrev:
pumpnasare skrev: lör 25 jan 2020, 09:37 IMG_1284.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk
De där nackkuddarna med logga har jag letat efter. Hur får man tag på dem? :-D
På Wish!
IMG_1610.png
IMG_1610.png (243.33 KiB) Visad 881 gånger

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Bempo
#1364323
Snyggt med kristallknoppen, ja hela bilen var riktigt fin. Men jag fattar inte hur det gick till välja den knoppen. Vi hade det i förra Volvon och skulle tagit det om jag förstått det fanns som option eller om säljaren sagt nåt. Och jag missade att tänka på det när vi köpte vår CC.

Det är knivköpings bil på förra sidan jag kommenterar
Användarvisningsbild
av SWEiNSANE
#1364336
Orreforsknoppen ingår som standard på TwinEngine i Inscription utförande. Då min kommande TwinEngine är i R-Design utförande får jag läderknopp.
av Robertnr
#1364445
Elektrikern84 skrev: ons 12 feb 2020, 23:02
Robertnr skrev: ons 12 feb 2020, 14:56 En V60CC i sin rätta miljö ;-) Birch light metallic är färgen.
Satans fin. Märks jag valt rätt. Men med Fusion red. Kommer i april!
Fusion red är riktigt fin! Du kommer bli nöjd. Tycker att Birch Light är en tacksam färg för smuts. Haft en svart bil tidigare och det var olidligt för en pedant som mig ;-) Gillar även att den ibland ser vit ut, ibland ljusgrå och ibland silvrig beroende på ljuset och årstid :-)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 39
Passar dessa fälgar

Ja bör passa, yttre fälgkanten hamnar do[…]

Stort tack, erniefågelholk! Det blir till st[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Har beställt via reg.nr. en tidigare gå[…]

Nu hittade en polare till mig en tysk åter[…]