Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av tilldavid
#1361250
Lockis skrev:
tilldavid skrev:
tilldavid skrev: Ok, men ändå så har den gått från 6 veckor kvar till 4 veckor kvar på 1 vecka :-)
Nu så! Slog om till påväg till din volvohandlare idag. Nu borde det vara nära!
Din säljare bör kontakta dig inom kort då :-D Från göteborg går det oftast ganska snabbt att få bilen skickad till ÅF :-)
Han är beredd :-) Han kan inte se bilen i sitt system då den hanteras av volvobil i göteborg. Han kommer bara märka att den dimper ner med andra bilar som kommer. Är en tjänstebil.
av Lockis
#1361256
tilldavid skrev:
Lockis skrev:
tilldavid skrev: Nu så! Slog om till påväg till din volvohandlare idag. Nu borde det vara nära!
Din säljare bör kontakta dig inom kort då :-D Från göteborg går det oftast ganska snabbt att få bilen skickad till ÅF :-)
Han är beredd :-) Han kan inte se bilen i sitt system då den hanteras av volvobil i göteborg. Han kommer bara märka att den dimper ner med andra bilar som kommer. Är en tjänstebil.
Aha! Då är det lite mer spännande :-D
av tilldavid
#1361257
Lockis skrev:
tilldavid skrev:
Lockis skrev:
Din säljare bör kontakta dig inom kort då :-D Från göteborg går det oftast ganska snabbt att få bilen skickad till ÅF :-)
Han är beredd :-) Han kan inte se bilen i sitt system då den hanteras av volvobil i göteborg. Han kommer bara märka att den dimper ner med andra bilar som kommer. Är en tjänstebil.
Aha! Då är det lite mer spännande :-D
Precis! Gissa om jag kommer ta vägen förbi handlaren varje dag till jobbet nu för att se om den står på gården.
av Lockis
#1361258
tilldavid skrev:
Lockis skrev:
tilldavid skrev: Han är beredd :-) Han kan inte se bilen i sitt system då den hanteras av volvobil i göteborg. Han kommer bara märka att den dimper ner med andra bilar som kommer. Är en tjänstebil.
Aha! Då är det lite mer spännande :-D
Precis! Gissa om jag kommer ta vägen förbi handlaren varje dag till jobbet nu för att se om den står på gården.
:oops: Jag gjorde samma sak.. Visade sig att den stod långt inne och inte synbar uteifrån. :laugh:
av tilldavid
#1361259
Lockis skrev:
tilldavid skrev:
Lockis skrev: Aha! Då är det lite mer spännande :-D
Precis! Gissa om jag kommer ta vägen förbi handlaren varje dag till jobbet nu för att se om den står på gården.
:oops: Jag gjorde samma sak.. Visade sig att den stod långt inne och inte synbar uteifrån. :laugh:
Visst har du en V90 T8 också?
av Lockis
#1361260
tilldavid skrev:
Lockis skrev:
tilldavid skrev: Precis! Gissa om jag kommer ta vägen förbi handlaren varje dag till jobbet nu för att se om den står på gården.
:oops: Jag gjorde samma sak.. Visade sig att den stod långt inne och inte synbar uteifrån. :laugh:
Visst har du en V90 T8 också?
Nope! Har en V60 D4 just nu.
Har dock möjlighet att på nya jobbet beställa en T8a men det får avvakta en stund till. Har ju precis fått min D4a levererad :-D
av tilldavid
#1361404
@Lockis,
Sagt och gjort, åkte förbi nu på eftermiddagen och gissa vad jag hittade!
Det var snabbt jobbat. Den slog om igår på minvolvo att den är påväg till volvohandlaren och den kom dit imorse!
Ska bokas in direkt för leverans så nu är det nära! Säljaren var redan på det när jag kom in :-) Men han kunde inte säga någon dag än.
Blir iaf bra mycket tidigare än vad minvolvo säger (v10)
Bilagor
Skärmavbild 2020-01-29 kl. 19.42.26.png
Skärmavbild 2020-01-29 kl. 19.42.26.png (70.04 KiB) Visad 499 gånger
Senast redigerad av 1 tilldavid, redigerad totalt 0 gånger.
av Lockis
#1361415
tilldavid skrev: ons 29 jan 2020, 17:25 @Lockis,
Sagt och gjort, åkte förbi nu på eftermiddagen och gissa vad jag hittade!
Det var snabbt jobbat. Den slog om igår på minvolvo att den är påväg till volvohandlaren och den kom dit imorse!
Ska bokas in direkt för leverans så nu är det nära! Säljaren var redan på det när jag kom in :-) Men han kunde inte säga någon dag än.
Blir iaf bra mycket tidigare än vad minvolvo säger (v10)
Snyggt ;-)
av Stalleman
#1365005
Förra veckan så flyttades plötligt preliminär leveransdag fram 4 veckor i appen Min Volvo. Antar att det beror på att mycket står stilla i Kina pga Corona. Fler som märkt detta?
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 100

Ingen såg det komma när hela huset &[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske?