Moderator: Moderatorer
Dontomase skrev:Har upptäckt en sak med bilen, vet inte om det är ett problem fler märkt eller bara jag som är pedantHar inte upptäckt att det blir smutsigt på samma sätt i V60'n.![]()
Tycker det blir väldigt skitigt innanför dörrarna, på den lackade ytan, främst vid bakdörrarna. Lite som det pratas om i den här tråden.
viewtopic.php?f=86&t=143091
Tompalompa skrev: ↑tis 28 jan 2020, 19:46 Min blir också väldigt skitig där. Har inte varit med om något liknande. Har kört V90 rätt länge och den blev inte alls lika skitig innanför dörrarna.Inte bara jag då iaf.
Elektrikern84 skrev:Ser ut som att my21 får en liten face lift på vissa håll... Skönt att det inte var mer förändringar nu när man snart får sin my20? Vad menar du för facelift? Det enda "nya" är väl B modellerna och PM 2.5? Inga design förändringar exteriört vad jag sett/hört.
fkullberg skrev:Nya r-design my21 får bla svart ram runt grillen, även svarta utblås har jag hörtAhh! Det stämmer, får samma grill som Polestar. Måste dock säga att det borstade kromet som är idag passar in riktigt bra!
Trodde den hade en Geartronic automat låda[…]