Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CabBO
#1203645
tjus skrev:
danielh1025 skrev:Jag är lite nyfiken på om dessa kryss kommer från RTTI eller TMC. Kan ni som har problemet i stockholm prova stänga av RTTI och se om kryssen är kvar?
Jag är nästan säker på att det kommer från RTTI, information säger att det inte finns någon trafikflödes-information på sträckan. Det finns inga kryss på kartan utan att man är uppkopplad via telefonen mot internet.

Jag skall kolla en gång till i kväll för säkerhets skull.
Hur gick det? Har du kollat?
av tjus
#1203671
CabBO skrev:
tjus skrev:
danielh1025 skrev:Jag är lite nyfiken på om dessa kryss kommer från RTTI eller TMC. Kan ni som har problemet i stockholm prova stänga av RTTI och se om kryssen är kvar?
Jag är nästan säker på att det kommer från RTTI, information säger att det inte finns någon trafikflödes-information på sträckan. Det finns inga kryss på kartan utan att man är uppkopplad via telefonen mot internet.

Jag skall kolla en gång till i kväll för säkerhets skull.
Hur gick det? Har du kollat?
Kryssen kommer från RTTI, ingen tvekan. Dessa verkar ha försvunnit var ute och åkte för en timme sedan och då var de inte kvar. Bäst att inte ropa hej ännu.
Användarvisningsbild
av CabBO
#1203680
Okey. Det låter bra. Skall själv ut på E4 i eftermiddag och skall se om det är detsamma för mig.
Användarvisningsbild
av CabBO
#1203821
Detsamma för mig nu också. Dom röda kryssen är borta på E4:an i Navigatorn nu. Vad som gjort det att dom är borta vet jag inte, men bra är det :)
av tjus
#1203899
CabBO skrev:Detsamma för mig nu också. Dom röda kryssen är borta på E4:an i Navigatorn nu. Vad som gjort det att dom är borta vet jag inte, men bra är det :)
Visst är det bra, och man får hoppas att informationen är relevant fortsättningsvis.
av superpin
#1216798
Måste säga att jag som åker en del i förorterna till Stockholm blir lite irriterad på att RTTI enbart verkar täcka länsvägar och större, andra genomfartsvägar saknar information trots mycket trafik.
Användarvisningsbild
av theodorkalin
#1361547
yuphin skrev:Kan jag få RTTI i min V60 2012?
tyvärr inte. fungerar bara på nyare modeller med sensus connect (internet uppkopplade)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Slipa med tandkräm. Polera med wax sedan. Det[…]

Det funkar väl utan gummi också. Jag […]

Ingenting. Det va låååå&ar[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Upptäckte ytterligare en ny egenskap med mjuk[…]