Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lockis
#1359651
Car skrev: sön 19 jan 2020, 13:13 Så kom haken fram till slut. Den mobiloperatör jag har erbjuder inga extra sim-kort. Alltså blir det tydligen lite krångligare då när jag i Sensus vill lyssna på Jokkmokksjocke och gulligullan koko som en gök.
Dela internet från din telefon till bilen bara.
av Car
#1359678
Ok, jag hoppas det är lika enkelt som det låter, v7 när bilen levereras får jag testa.
av PärH
#1359868
Det är bara att dela data från mobilen så kopplar bilen upp till internet den vägen
Nemas Problemas.

Allt står i instruktionsboken som du kan läsa i mobilappen, bilens mittkonsol på nätet eller i tryckt version som finns i handskfacket. :-)
av fragge
#1360116
Om du har Volvo On Call ingår det ett abonnemang i bilen de första två åren. Då kommer Spotify att funka utan att du behöver göra något alls(annat än att logga in med ditt id i Spotify).
av Tompalompa
#1360135
fragge skrev: ons 22 jan 2020, 10:26 Om du har Volvo On Call ingår det ett abonnemang i bilen de första två åren. Då kommer Spotify att funka utan att du behöver göra något alls(annat än att logga in med ditt id i Spotify).
Det som ingår är inte obegränsat mängd data. Har för mig att det är 5Gb som ingår.
av stevvee
#1360136
Tompalompa skrev:
fragge skrev: ons 22 jan 2020, 10:26 Om du har Volvo On Call ingår det ett abonnemang i bilen de första två åren. Då kommer Spotify att funka utan att du behöver göra något alls(annat än att logga in med ditt id i Spotify).
Det som ingår är inte obegränsat mängd data. Har för mig att det är 5Gb som ingår.
Och det är bara giltigt i 6 månader.

VoC abonnemanget däremot är ”gratis” första 3 åren
av Tompan60
#1360137
Jokke i all ära. Men du måste lyssna på Alpens ros. Vilken höjdare och sen kör du vidare med Lapp Lisa, Alla hennes goa låtar.
av Car
#1360138
Ok, eftersom min bil är 2020 så ingår voc i tre el fyra år, men 6 mån fritt med spotify är väl inte helt tokigt. Men om man sen vill fortsätta på detta viset, vet nån vad det skulle kosta?
av Car
#1360139
Jo, Lapplisas "Barnatro", det är grejer det!
av stevvee
#1360141
Är ett helt vanligt kort från Telenor. Ligger väll kanske runt 100kr i månaden för internet i bilen. Se över ditt mobil abb och se vad du har för möjligheter till extrakort. Telenor är inte att rekommendera då det är flera som har stora problem med internetuppkoppling som kör Telenor.

Walt (Disney) https://www.google.com/[…]

Lägg dig under bilen m hasplåten borta,[…]

På frugans förra bil (VW Passat 04 AWT […]

Uppdatering på den trasiga "bränsl[…]