Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

#1359022
MakkeV70III skrev: tis 14 jan 2020, 22:51 Jag grejar med min hemma nu jag,
Windows7 PRO 32
IEX-9
Så nästa steg får bli imorgon.
Och hoppas på det bästa, annars flyger skiten in i väggen och får leka Tavla en stund..
Tips å råd/idéer tas gärna emot!!
Vad har du för problem med din, vår långt kommer du? (har inte följt tråden så noggrant)
#1359947
Får upp detta meddelande om att SQL servern inte finns.
Och jag har testat installera ngn SQL uppdatering utan resultat..
F3AB476D-6C84-462F-AF65-1A1E7C691538.jpeg
F3AB476D-6C84-462F-AF65-1A1E7C691538.jpeg (1.34 MiB) Visad 1324 gånger
F3AB476D-6C84-462F-AF65-1A1E7C691538.jpeg
F3AB476D-6C84-462F-AF65-1A1E7C691538.jpeg (1.34 MiB) Visad 1324 gånger
El till kylbox EX40 ?

Feltolkning av mig. Hade jag haft ett sådant[…]

Vet någon vad färgkoden heter på […]

Visa din semesterbil(d)

En hälsning från Nikkaluokta med Tarfal[…]

El-fel i 940 -92a

Fel-kod-dosan har jag redan kollat med -"Inga[…]