Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

#1355308
Perra83 skrev: mån 23 dec 2019, 10:15 Ja jag skrev ju det redan den 15/12 :-D :-D :-D
Nu så blev det bra!!! Crystal White är en underbar färg.
Det där ser som sagt väldigt bra ut. Undrar om färgen verkligen är så svår att lacka? Ja fick min baklucka omlackad för typ en månad sedan. En arbetskamrats sambo har fått sin front omlackad. Det ser oxå bra ut. Funderar på om ja ska lämna in fronten och få den omlackad för att slippa stenskotten.
Nu hängde jag inte med skrev vadå? :-)
#1355309
PalleH skrev: mån 23 dec 2019, 10:49
Perra83 skrev: mån 23 dec 2019, 10:15 Ja jag skrev ju det redan den 15/12 :-D :-D :-D
Nu så blev det bra!!! Crystal White är en underbar färg.
Det där ser som sagt väldigt bra ut. Undrar om färgen verkligen är så svår att lacka? Ja fick min baklucka omlackad för typ en månad sedan. En arbetskamrats sambo har fått sin front omlackad. Det ser oxå bra ut. Funderar på om ja ska lämna in fronten och få den omlackad för att slippa stenskotten.
Nu hängde jag inte med skrev vadå? :-)
Att du fick den lackad i fel färg ;-) Men nu ser det riktigt bra ut.
#1355315
Perra83 skrev: mån 23 dec 2019, 10:51
PalleH skrev: mån 23 dec 2019, 10:49
Perra83 skrev: mån 23 dec 2019, 10:15 Ja jag skrev ju det redan den 15/12 :-D :-D :-D
Nu så blev det bra!!! Crystal White är en underbar färg.
Det där ser som sagt väldigt bra ut. Undrar om färgen verkligen är så svår att lacka? Ja fick min baklucka omlackad för typ en månad sedan. En arbetskamrats sambo har fått sin front omlackad. Det ser oxå bra ut. Funderar på om ja ska lämna in fronten och få den omlackad för att slippa stenskotten.
Nu hängde jag inte med skrev vadå? :-)
Att du fick den lackad i fel färg ;-) Men nu ser det riktigt bra ut.
Okej 👍 :-)

Möjligen situajonen blir lite annurlunda n&[…]

Har dratt 1300kg-henger med V60 2015.5 med samme m[…]

Sensus var lite "trög" typ 17-18 me[…]

Ok, comviq var inte behjälpliga med det...