Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1351840
Tur för min sambo att vi har vanligt garage under bostadsrätterna, hade nog hållt på som du annars ;-)
#1351872
White skrev:
Micce1980 skrev:Tur för min sambo att vi har vanligt garage under bostadsrätterna, hade nog hållt på som du annars ;-)
Haha! Ja man är ju gravt bilskadad! :P
Bil utan eget garage?? Det är som kärlek utan kyssar!!


(Stulet citat från en kompis.) Men så är det!!
#1351912
White skrev:
Micce1980 skrev:Tur för min sambo att vi har vanligt garage under bostadsrätterna, hade nog hållt på som du annars ;-)
Haha! Ja man är ju gravt bilskadad! :P
Ett ordentligt garage är helt underbart att ha, där man har plats för en ordentlig domkraft och tillräckligt med utrymme kvar för att andas :P
Mitt husgarage är väl inte det absolut minsta som finns, men inte är det stort inte. Så när jag fick möjligheten att köpa grannes(nåja, f.d. granne.. han dog och tomten styckades av, varvid jag köpte delen med garaget) dubbelgarage öppnades en helt ny värld :)
#1353812
Personligen skulle jag inte vilja ha 225or på en 940. Det brukar sällan bli bra, och i regel bullrar mer i en redan rätt bullrig bil.
Nu var det iofs många år sedan jag körde en 945a med 225or(kommer inte ihåg profilen, men det var 16" iaf), så däcken har väl (förhoppningsvis) blivit bättre sen dess. Men den var inte rolig att köra, ville gärna vattenplana lagom halv-läskigt trots att däcken var i toppklass, och bullra gjorde dom med. Bullrade t om mer än min egna 945a(185/60R15) med 3" avgas :P

Men varför inte kompromissa med 215or istället? :)
  • 1
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 275
Nytt avgasrör B234F

Nu står 745-an på bockar igen. Dags f&[…]

nej, det är mer frågan... när du […]

Provar att rådgöra med alla kloka forum[…]

Navigations valet utgråads

Hårdvaran för navigation bör finan[…]