Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av viggen60
#1351870
@PeterNi Snygg bil, tror att du hittar inställningarna efter hand. Trodde jag skulle få min bil denna vecka men det blir nog nästa, den blev dock reggad den 25/11. Hur går det för dig @MB77?
Mvh
Viggen 60
av MB77
#1351871
viggen60 skrev:@PeterNi Snygg bil, tror att du hittar inställningarna efter hand. Trodde jag skulle få min bil denna vecka men det blir nog nästa, den blev dock reggad den 25/11. Hur går det för dig @MB77?
Mvh
Viggen 60
Har inte hört något på ett tag... får dra iväg ett mail o höra.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1351876
PeterNi skrev: tis 03 dec 2019, 18:36 Då har jag hämtar bilen idag :-)
Skitväder så det blev inte så många mil idag.
leverans.jpg

En skum sak var att ljudvolymen var ganska låg även när jag vred på max.
Efter ett bluetooth samtal funkade ljudet plötsligt.
Jag har SensusCon. Harman Kardon.
Grattis!
Den gjorde sig bra i den färgen :-)
av MB77
#1352403
MB77 skrev:
viggen60 skrev:@PeterNi Snygg bil, tror att du hittar inställningarna efter hand. Trodde jag skulle få min bil denna vecka men det blir nog nästa, den blev dock reggad den 25/11. Hur går det för dig @MB77?
Mvh
Viggen 60
Har inte hört något på ett tag... får dra iväg ett mail o höra.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nu är bilen byggd, leverans innan jul Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av viggen60
#1352407
MB77 skrev:
MB77 skrev:
viggen60 skrev:@PeterNi Snygg bil, tror att du hittar inställningarna efter hand. Trodde jag skulle få min bil denna vecka men det blir nog nästa, den blev dock reggad den 25/11. Hur går det för dig @MB77?
Mvh
Viggen 60
Har inte hört något på ett tag... får dra iväg ett mail o höra.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nu är bilen byggd, leverans innan jul


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Då finns inga hinder för att den blir typad i år, min blev typad 6 dagar efter den blev byggd. Hoppas få den till veckan!
V60
av viggen60
#1352412
viggen60 skrev:
MB77 skrev:
MB77 skrev: Har inte hört något på ett tag... får dra iväg ett mail o höra.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nu är bilen byggd, leverans innan jul


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Då finns inga hinder för att den blir typad i år, min blev typad 6 dagar efter den blev byggd. Hoppas få den till veckan!
V60
Reggad menar jag!

V60
Användarvisningsbild
av cgullin
#1352565
Oscar11 skrev: mån 02 dec 2019, 11:00 Beställt en XC 40 T3 med lite tillval och fick från början beräknad leverans v.24, men har nu ändrats ett antal gånger och ligger just nu på v.10 väntar med spänning.
Har hittat ett mindre dåligt privatleasingerbjudande som jag kört via.
Väntar med spänning.
Även min har leveranstid vecka 10, beställde i början av November. Min första status var vecka 13 så min har inte krupit ner så mycket som din, men hoppas såklart att den kommer lite tidigare än tänkt ;) Första bieln som är helt ny så ska bli riktigt roligt. En xc40 momentum advanced med teknikpaket pro, 360 kamera, lastpaket och klimatpaket.
av fdSAABägare
#1352567
cgullin skrev:
Oscar11 skrev: mån 02 dec 2019, 11:00 Beställt en XC 40 T3 med lite tillval och fick från början beräknad leverans v.24, men har nu ändrats ett antal gånger och ligger just nu på v.10 väntar med spänning.
Har hittat ett mindre dåligt privatleasingerbjudande som jag kört via.
Väntar med spänning.
Även min har leveranstid vecka 10, beställde i början av November. Min första status var vecka 13 så min har inte krupit ner så mycket som din, men hoppas såklart att den kommer lite tidigare än tänkt ;) Första bieln som är helt ny så ska bli riktigt roligt. En xc40 momentum advanced med teknikpaket pro, 360 kamera, lastpaket och klimatpaket.
Grattis, ångrar att jag inte tog lastpaketet, nu får man öppna bakluckan manuellt.



Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk

av viggen60
#1352930
Japp, då får jag hämta bilen på torsdag :-)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 23

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]