Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av Solomon
#1348281
vjohnj skrev: fre 15 nov 2019, 18:20 >Men skadan är hela vägen in till tråden på ena däck. Jag skulle byta. Har dom sett att det är in till tråd som du visade foto här?


Ja de kolla hur skadan är och de dra hela den skadan tråden är inte skada bara gummi som är skada sa de men bästa är bara byt. (Man bli snål för att köpa tändborste och kräm då förlorar man alla tänderna)
av Cox
#1349090
Han har nog bytt däck och kompis

Skickat från min SM-A405FN via Tapatalk

av Solomon
#1349183
Ja jag var upptagen jobbar o studerar men hittar en begagnad som 7mm o samma märke ska kolla imorgon. Kompis ringer mig flera gånger men jag svarar ej j e orklös.
Föra kompisen lånade jag honom 30,000 kronor han betala tillbaka 10000 kr 20000 kvar han svarar inte telefon nu blir 3 år och den nya kompis förstöra min bil och neka. Inte mer kompisar tyvärr j e trött på folk.
Det var lite rolig i kväll att jag bytet växellåda oljan på Volvon v60 och min tjejs Toyota Yaris.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1349185
Visst kan man låna ut men tar man det skriftligt kan man dra det vidare om det skiter sig, ange belopp, hur det ska betalas tillbaka samt när senast. Meen, har aldrig lånat ut mer än hundralappar samt bil till riktigt nära vänner som dessutom skulle hyra bil till mig om de gjort bort sig om jag så önskade. Har dock slutat låna ut men ställer gärna upp och kör folk.

Svara och se vad han vill säga, du sitter på korten och har ej gjort fel. Vi människor har en instinkt att fly och det är vad han gjort, kanske har samvetet kommit i fatt och han inser misstaget. Lyssna på vad han säger och låt varandra prata till punkt och var saklig.
av Cox
#1356087
Vad ville polaren, betala däcket eller låna bilen igen

Skickat från min SM-A405FN via Tapatalk

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen