Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av swemax
#1348975
hollan skrev:Nä när du har lagt in mjukvaran får du ut vanlig singnal på tillslaget
Därimot är det en jord singnal så det det du behöver göra är att koppla in minus kablen på reläet till plus så funkar det
Hej!

Har du ett artikelnummer på den mjukvaran?


Skickat från min iPad med Tapatalk
av swemax
#1349321
Svarar på min egen fråga i iallafall vad gäller T8 vet inte om artikelnummret är motorberoende

Fick två poster på min faktura
Nerladdning mjukvara styrenhet 770,- +moms
Auxlight police ap(VO 31493717) 80,- +moms

1063,- totalt, svinigt dyrt med tanke på vad man får



Skickat från min iPad med Tapatalk
av Bruksarn19
#1349937
Har ni något artikelnummer på stiften till den stora gröna kontakten i CEM eller tips på vart man får tag på detta? Jag har en V60 CC my20 och jag har inget stift på position 20 i denna kontakt så antar att jag behöver stifta dit en kabel för att dra till extraljusreläet.
av Kaph
#1353666
Är det möjligtvis någon som vet ungefär hur mycket det kostar att få mjukvara för extraljus inladdad på Volvoverkstad? Tänkte försöka göra övrig installation själv.
av jasblo
#1353854
Sitter själv med samma bekymmer på en v90 CC 2020.

Kan någon med bild visa hur man kopplar detta relä samt CEM kontakt?

Förstår jag det även rätt att när ovan är gjort dvs "Nerladdning mjukvara styrenhet 770,- +moms
Auxlight police ap(VO 31493717) 80,- +moms" så behöver man inget specialkablage utan vanlig ledningssats med relä?

TACK!

Om du vill att bilen skall ha Volvo original halva[…]

EX30 2025 ändringar

Lite nytt redan på kommande årsmodell&[…]

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]