Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1348489
Något jag reflekterat över på offerten, samt orderbekräftelsen är att det står subwoofer?

Pratade med min säljare och han sa att det inte finns någon med?

Hur är ljudet i övrigt på standardstereon?
Tyvärr fick jag inte till hk paketet, då det är en tjänstebil.
#1348504
High Performance audiosystem
Skapat för akustiken i din Volvo – med vårt High Performance-audiosystem avnjuter du och dina passagerare kristallklart och naturtroget ljud. Högtalarna för diskant, bas och mellanregister är åtskilda och interagerar för utmärkt ljudåtergivning. Det här kraftfulla ljudsystemet på 330 W med tio högtalare styrs smidigt via rattknapparna, mittdisplayen med pekskärm eller röststyrning. För ännu fylligare basljud går det att lägga till en kraftfull luftventilerad subwoofer som höjer totaleffekten med 225 W. Och om du vill titta på tv-program när bilen står stilla kan du lägga till digital-tv för marksända kanaler.

https://www.volvocars.com/se/bilar/mode ... ce056d92a8
#1348530
Halvlind skrev: lör 16 nov 2019, 20:28 Något jag reflekterat över på offerten, samt orderbekräftelsen är att det står subwoofer?

Pratade med min säljare och han sa att det inte finns någon med?

Hur är ljudet i övrigt på standardstereon?
Tyvärr fick jag inte till hk paketet, då det är en tjänstebil.
Standard ljudet är okej, har haft det i 1 år nu och är nöjd.
Kan dock rekommendera att man kör spotify/tunein på extrem kvalité för att väga upp lite :)

Nya bilen får HK, ska bli intressant att se om jag upplever någon större skillnad :-)
#1348991
Lockis skrev: sön 17 nov 2019, 00:53
Halvlind skrev: lör 16 nov 2019, 20:28 Något jag reflekterat över på offerten, samt orderbekräftelsen är att det står subwoofer?

Pratade med min säljare och han sa att det inte finns någon med?

Hur är ljudet i övrigt på standardstereon?
Tyvärr fick jag inte till hk paketet, då det är en tjänstebil.
Standard ljudet är okej, har haft det i 1 år nu och är nöjd.
Kan dock rekommendera att man kör spotify/tunein på extrem kvalité för att väga upp lite :)

Nya bilen får HK, ska bli intressant att se om jag upplever någon större skillnad :-)
Ok! Har du baslåda också?
#1348994
Halvlind skrev:
Lockis skrev: sön 17 nov 2019, 00:53
Halvlind skrev: lör 16 nov 2019, 20:28 Något jag reflekterat över på offerten, samt orderbekräftelsen är att det står subwoofer?

Pratade med min säljare och han sa att det inte finns någon med?

Hur är ljudet i övrigt på standardstereon?
Tyvärr fick jag inte till hk paketet, då det är en tjänstebil.
Standard ljudet är okej, har haft det i 1 år nu och är nöjd.
Kan dock rekommendera att man kör spotify/tunein på extrem kvalité för att väga upp lite :)

Nya bilen får HK, ska bli intressant att se om jag upplever någon större skillnad :-)
Ok! Har du baslåda också?
Nej, sub gick inte att välja till i D4. Är dock standard i TE modellerna vad jag kan förstå. Hur bra denna är kan jag därför inte svara på men det bör vara skillnad jämfört med utan.
Bakaxel Duett (Äkta EPA) utväxling

Nu får man leta i det bakre arkivet är […]

Däck tryck

Detta gäller V60 från årsmodell 2[…]

S80 T6 AWD -08

Hej igen Artnummer: SA23030911. Menar jag fick 20%[…]

Bilen klagar hela tiden på låg ba[…]