Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1346322
S60 är en lagom storlek som första bil tycker jag.
Vi hade en 170 hk när barnen övningskörde som sedan sonen använde när han tagit körkortet.
Men han ville ha en egen bil trots att pappa betalade allt utom drivmedlet (tror han sen efteråt insåg att han gjorde bort sig ekonomiskt...), så då ville han ha en med lite mer knuff i och det blev en S60 R AWD som även BSR-optimerades. Dock fick pappa stå som ägare på denna... Men detta var en riktig rolig bil som knuffade på riktigt bra.
Som sagt, en trevlig första bil som också har en snygg färg när den är polerad, kanske lite roligare fälgar sedan till våren?
#1346474
Jao, skulle jag få för mig att köpa en "nyare" sedan så skulle det troligen bli en S60 faktiskt, eller möjligen en S80. S80 är ju lite mer "glidarbil"(eller gubbil, beroende på vem du frågar :D) än S60, men S60 finns ju som R istället :p

Fina fälgar är såklart trevligt, men det är en skaplig utgift på något som inte direkt har någon praktisk inverkan på funktionen av bilen. Speciellt om det inte finns några praktiska fel på dom fälgar man har(t ex ovala eller skeva, läcker luft osv).
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Härligt snabbt agerat!

Felmeddelande på antisladd

Hej! Börja med att kolla att någon ce[…]