Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Briander
#1341009
Har inte lyckats få med någon och göra en vettig inspelning på ljudet ännu, här är två ganska dåliga ljudklipp ändå. Lustigt är att när jag hör bilar från USA med typ samma system så låter det mycket mer, kanske får deleta bakre dämparen också...


#1341054
Briander skrev:Har inte lyckats få med någon och göra en vettig inspelning på ljudet ännu, här är två ganska dåliga ljudklipp ändå. Lustigt är att när jag hör bilar från USA med typ samma system så låter det mycket mer, kanske får deleta bakre dämparen också...


Klart bättre än original i alla fallBildBild
Användarvisningsbild
av Briander
#1347891
Inte hänt jättemycket här på ett tag. Nästkommande är att byta fjäderbenslagringar och lite stag, sånt kul. Fick på nya vinterhjulen idag, Sadia med Nokians på, ett klart lagom lyft för vinter-looken. Finns lite idéer på roligare saker men det är fel tid på året för vissa inköp.
IMG_20191113_172310_1.jpg
IMG_20191113_172310_1.jpg (116.75 KiB) Visad 1046 gånger
Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk

Användarvisningsbild
av Briander
#1358617
Mest vinterdvala här men fick ett ryck och rensade emblemen helt idag.
Annars är det mest längtan och funderingar inför våren, jag vet att jag måste ha tag i en annan grill bland annat, så om någon sitter på en grill med kameraplattan så... Annars lite oklart vad jag vill hitta på. Kolfiberkåpor?
IMG_20200112_193112.jpg
IMG_20200112_193112.jpg (97.63 KiB) Visad 739 gånger
Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1358623
Dags att puta att slutrören ;-)

Har du satt en "läpp" på vingen?
Användarvisningsbild
av Briander
#1358696
Micce1980 skrev:Dags att puta att slutrören ;-)

Har du satt en "läpp" på vingen?
Uja! Så äckliga just nu :bored:

Japp, en ebay-läpp, är fortfarande tveksam till om den ska vara kvar eller inte. Så synd att det inte finns några polestar-läppar eller annat kul att sätta där.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1358697
Briander skrev:
Micce1980 skrev:Dags att puta att slutrören ;-)

Har du satt en "läpp" på vingen?

Uja! Så äckliga just nu :bored:

Japp, en ebay-läpp, är fortfarande tveksam till om den ska vara kvar eller inte. Så synd att det inte finns några polestar-läppar eller annat kul att sätta där.
Undrar just hur de där "små vingarna" V50 har på bakrutan skulle passa där istället, kalas eller katastrof? :)
Användarvisningsbild
av Jovve
#1358774
Briander skrev:
Micce1980 skrev:Dags att puta att slutrören ;-)

Har du satt en "läpp" på vingen?
Uja! Så äckliga just nu :bored:

Japp, en ebay-läpp, är fortfarande tveksam till om den ska vara kvar eller inte. Så synd att det inte finns några polestar-läppar eller annat kul att sätta där.
Med reservation att det passar pre-facelift så finns ju både riktiga polestar-vingen eller "flärparna" för vanliga V60-vingen :-)
https://www.vivaperformance.com/genuine ... estar-v60/
https://www.vivaperformance.com/polesta ... volvo-v60/
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 33

Torkarblad till strålkastarna verkar ha utg&[…]

Motortvätt, vad tänka på?

Vill slänga in en varning, en ballast till […]

Enda man behöver vara försiktig med &aum[…]

Det är skillnad i utseendet på plastgal[…]