Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av apersson850
#1347867
Variosboy skrev:Då tolkar vi det olika.
Jaså? "Upp till var och en att tycka till om" tolkar jag som att även StefanN kan tycka till om ifall det är någon bra idé eller ej.
Användarvisningsbild
av Variosboy
#1347884
apersson850 skrev: ons 13 nov 2019, 14:38
Variosboy skrev:Då tolkar vi det olika.
Jaså? "Upp till var och en att tycka till om" tolkar jag som att även StefanN kan tycka till om ifall det är någon bra idé eller ej.
Läs en gång till så förstår du nog vad jag menar.
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1347885
Finns några i V70 owners på facebook som gör det ganska regelbundet, finns nog tips där om inte annat. Besiktning brukar inte heller vara nåt problem vad jag har läst.
av Hedba
#1347892
Besiktningen kan ju inte säga något om det? Sålänge positionsljuset är 30cm från yttre kant på bilen. Och skulle dom säga något är det väl bara dra ur kablarna. Vill gärna göra lite ändring på bilen och göra något som inte ”alla” gör, vill gärna göra lite annat. Förstår inte vad som kan gå fel riktigt. Detta inlägg var ju menat som en tråd för tips och tips på lim och hur jag går till väga. Inte en tråd för flick tjaffs och folk som avråder mig från att göra det.
Användarvisningsbild
av apersson850
#1347900
Det som kan gå fel är att du förstör strålkastaren och att resultatet inte gillas av någon sorts bilbesiktning. Det finns ju flera nuförtiden.
Inget av detta behöver förstås hända.
Variosboy skrev:Läs en gång till så förstår du nog vad jag menar.
Jo, jag förstår att du menar att Hedba får tycka som han vill, men det får inte StefanN. Men så fungerar det inte.
Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]