Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av gele77
#1346626
Fick preliminär leverans v13 på min T6 TE. Dvs slutet av Mars. Blir fint till våren 😀
av Neno
#1347075
Får skriva här jag med då

Beställde en T6 TE den 26 oktober ungefär.
Fått in den nu på min Volvo beräknad leverans v11

En vit R design med tonade rutor, stänkskydd fram, lastpaket och helläder.

Kraven var helläder sport, svart innertak, sportratt, tonade rutor, parkeringssensorer fram och bak.

Var 60% säker på r-design och 40 på momentum advanced med ljust läder. Blev samma pris före rabatt men dyrare efter rabatt har jag för mig på momentum. Eftersom vi har 15% på bil och 10 på utrustning. Och flickvännen tyckte inte man hade svart innertak och ljusa säten.

Köpt som personalbil/förmånsbil.

Bara att vänta nu, kanske kolla på laddbox under tiden, vill egentligen ha möjligheten att ladda allt mellan 6 och 16A.
av Lockis
#1347097
Neno skrev:Får skriva här jag med då

Beställde en T6 TE den 26 oktober ungefär.
Fått in den nu på min Volvo beräknad leverans v11

En vit R design med tonade rutor, stänkskydd fram, lastpaket och helläder.

Kraven var helläder sport, svart innertak, sportratt, tonade rutor, parkeringssensorer fram och bak.

Var 60% säker på r-design och 40 på momentum advanced med ljust läder. Blev samma pris före rabatt men dyrare efter rabatt har jag för mig på momentum. Eftersom vi har 15% på bil och 10 på utrustning. Och flickvännen tyckte inte man hade svart innertak och ljusa säten.

Köpt som personalbil/förmånsbil.

Bara att vänta nu, kanske kolla på laddbox under tiden, vill egentligen ha möjligheten att ladda allt mellan 6 och 16A.
Trevlig bil! Var själv inne på en T6TE som förmånsbil innan jag gjorde en helomvändning och beställde en D4 AWD privat :-o
Allt föll på att jag inte kan ladda hemma.
av Neno
#1347123
Ja, jag jämförde med en d4 jag med men den föll på att jag kan ladda på jobbet och hemma.
Kommer bli bra med D4 med :-)
Lockis skrev: lör 09 nov 2019, 21:37
Neno skrev:Får skriva här jag med då

Beställde en T6 TE den 26 oktober ungefär.
Fått in den nu på min Volvo beräknad leverans v11

En vit R design med tonade rutor, stänkskydd fram, lastpaket och helläder.

Kraven var helläder sport, svart innertak, sportratt, tonade rutor, parkeringssensorer fram och bak.

Var 60% säker på r-design och 40 på momentum advanced med ljust läder. Blev samma pris före rabatt men dyrare efter rabatt har jag för mig på momentum. Eftersom vi har 15% på bil och 10 på utrustning. Och flickvännen tyckte inte man hade svart innertak och ljusa säten.

Köpt som personalbil/förmånsbil.

Bara att vänta nu, kanske kolla på laddbox under tiden, vill egentligen ha möjligheten att ladda allt mellan 6 och 16A.
Trevlig bil! Var själv inne på en T6TE som förmånsbil innan jag gjorde en helomvändning och beställde en D4 AWD privat :-o
Allt föll på att jag inte kan ladda hemma.
av DtrRobin
#1348402
Fick hem min för någon vecka sedan!

Det blev en:
V60 D4 Momentum Advanced Edition
Birch light metallic
Teknikpaket PRO
Klimatpaket
Lastpaket
Harman Kardon
Panorama
Halvskinn
Drivemode
Osv osv

Känns som att det kommer bli många trevliga mil i denna bil :P
av Lockis
#1348407
DtrRobin skrev: lör 16 nov 2019, 12:00 Fick hem min för någon vecka sedan!

Det blev en:
V60 D4 Momentum Advanced Edition
Birch light metallic
Teknikpaket PRO
Klimatpaket
Lastpaket
Harman Kardon
Panorama
Halvskinn
Drivemode
Osv osv

Känns som att det kommer bli många trevliga mil i denna bil :P
Grattis till en trevlig bil :-D
Användarvisningsbild
av Ted68
#1348451
Hämtade min igår, det är nåt extra att hämta ut en ny bil :-)
Bilagor
20191115_105450311_iOS.jpg
20191115_105450311_iOS.jpg (552.96 KiB) Visad 477 gånger
Användarvisningsbild
av Ted68
#1348477
Ja, lite jobb har väl bilfirman gjort att man ska få en extra bra upplevelse vid leveransen :)
Var ju inte som mitt första nybilsköp , den stod ute i regnet när jag skulle hämta den. Men det var ju 20 år sen...
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 312
Bilens utrustning från Vin nr

Du kan kolla utrustningen igenom att trycka in reg[…]

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]