Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av kimmini
#1343389
Jag är själv kund hos Tibber mest pga deras låga månadskostnad jämfört med andra timdebiteringbolag och deras webshopp med massa bra grejjer som Homey,z-wave prylar, laddboxar, väderstationer, google home nest mm mm

Affiliate länkar borttagna /mod
Användarvisningsbild
av joel80
#1343432
Jag har skippat att dela min länk i inlägg då jag inte känner att det känns riktigt rätt. Det gör ju så att det man skriver får mycket mindre värde också då de som läser inte vet om man bara vill "sälja".
Jag har istället skrivit att om man vill ha en kod får man höra av sig via meddelande.

Vet att på Teslaforumet hänvisade man alla koder för beställning av bilar (där alla också hade koder) till en egen tråd. Där kunde alla som ville lägga sin kod så andra kunde gå in och plocka av den dom ville.

Kanske nått att fundera över om sånt här ökar. :)



av Lövet
#1343555
Yes vi har bytt ställning. Man får se till att bidra till forumet i övrigt också.
av stevvee
#1343580
Lövet skrev:Yes vi har bytt ställning. Man får se till att bidra till forumet i övrigt också.
Bra ! Fick vibbar att det var fiskare från bolaget.
Användarvisningsbild
av joel80
#1343596
Nej inga från bolaget, men alla vi kunder får en kod att "sprida" om man vill. Då får man "bonus" i form av pengar att använda i deras webbshop samt att den som köper får 500kr rabatt på t.ex laddaren. (om dom alltså blir elkund.)

Ett rätt smart sätt av företag att "köpa" reklam då det aldrig kostar om det inte blir ett köp.

Ska nån gå över till tibber är det smart att skaffa en länk av nån som redan har också då man ju får rabatt, men det blir rätt tråkiga trådar om alla ska skriva ut sina koder överallt.
Byta Mätarhus v70 2005

OBD-tuning brukar skicka tillbaka mätarhusen […]

Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Härligt snabbt agerat!