Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1341850
Finns andra trådar om just detta. När det togs upp senast tror jag det konstaterades att svaret på din fråga är ”det hittar du inte”.
Ett vertikalmonterat drag från ex Westfalia går att få osynligt likt Kaxes bild ovanför, men då TS bil är en facelift ser inte plasthöljet likadant ut där bak vilket gör att det behöver kapas mer och då blir det inte osynligt längre.
Som parentes framgår heller inte om TS bil är polestareoptimerad vilket inte spelar någon roll eller om det sitter en polestar bakre diffusor monterat.

På skroten passar även drag från pre facelift och kombi.
Ett tips är att ladda ner monteringsinstruktionen och söka på de olika artnummer i den. Då kan man hitta alla delar löst från lite olika bilar. Monterar man själv och sedan åker till åf och programmerar kommer man undan med ca 5sedlar totalt.
#1342833
Då är det inget westfalia, steinhof eller thule med andra ord. För det har jag provat, och det syns. Sen kan det vara en tolkningsfråga, i mitt fall skulle det gått att se bakifrån, på typ 1 meters avstånd. I trafik, definitivt. Om man står med knäna mot stötfångaren så syns det inte
Vi som beställt nya XC60

Vapour grey?? Färgen är faktiskt skitsn[…]

Vi som beställt nya V60

Låter som ett bra val av bil :-) Jag bo[…]

Bruten fjäder framvagn

Hade bett om att få det skriftligt och kasta[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Med uppkopplade bilar så tror jag dessvä[…]