Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1342732
Jaha, då har det strulat till sig riktigt för denna!

Har en styrväxel som läcker servoolja, så jag lämnar in bilen på Volvo för ett byte.
Nu var det bara så jäkligt att Volvo inte kunde skaka fram en ny styrväxel, så jag
fick beställa en eftermarknads som skulle passa min bil och årsmodell. Jo tjossan...
Den styrväxeln passade inte alls, fast det stod på hemsidan att den skulle passa.

Nu har jag fått tag på en renoverad styrväxel från Bildelsbasen i stället, och hoppas
innerligt denna passar. Dåligt kan man tycka att den inte går att få tag på hos Volvo
längre...
#1342777
Har nog helt missat att du hade denna bil, är det "finbilen"?

S60:n ni skaffat sig med trevlig ut, ångrar att jag inte köpte en sådan -07 när vi bytte till Volvo, blev en S40 -00 men det är ändå skillnad ;-)
#1342865
Micce1980 skrev:Har nog helt missat att du hade denna bil, är det "finbilen"?

S60:n ni skaffat sig med trevlig ut, ångrar att jag inte köpte en sådan -07 när vi bytte till Volvo, blev en S40 -00 men det är ändå skillnad ;-)
Nej detta är frugans bruksbil, så det blir ju lite bökigt nu när den står på verkstad minst en vecka till.

Ja S60 verkar till att vara en riktigt trevlig bil, blev själv förtjust i den. :-)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
Nytt avgasrör B234F

Nu står 745-an på bockar igen. Dags f&[…]

Provar att rådgöra med alla kloka forum[…]

Navigations valet utgråads

Hårdvaran för navigation bör finan[…]

Är detta svaret på din fråga? F[…]