Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1338496
Skulle önska att ”sensus” fungerade mer som ”Google Home mini”, tex att man kan fråga om saker, spela musik från Spotify och eller radio från TuneIn.
Den som är i bilen idag är helt oanvändbar...
Har funderat på om man kan sätta in en Google mini, men använda bilens högtalare


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1338521
Dubbla solskydd som i SAAB 9-5,saknar det varje dag när solen lyser.
Så smidigt,man viker ut det första åt sidan sen sitter det ett till under som man viker ner rakt fram.
Inget fipplande fram och tillbaka som nu.
#1338572
Dubbla solskydd samt att kunna förlänga den som hamnar vid dörrfönstret. En infosida som visar var laddplatserna finns och om de är gratis eller vilket bolag som har dom. Kunna uppgradera elbilsbatteriet genom framtida byte.
#1338596
Fisch skrev:Trådlös laddning av mobil.

Trådlös anslutning till Apple carplay.
Definitivt - helt enig her!

I tillegg;
  • LED blinklys bak, de nåværende er ikke spesielt lyssterke
  • Mer utvidet atmosfærebelysning innvendig, de to punktene som finnes nå er knapt synlige
  • Like romslig midtkonsoll i T8 som i de øvrige variantene
  • En "bilvask-innstilling", som gjør at dører ikke låses/låses opp når man håndvasker bilen (nå er løsningen å la nøkkelen ligge inni bilen)
  • Elektrisk justerbart ratt, gjerne med "retract-funksjon" når tenningen skrus av
#1338710
Att man kan byta album via rattknapparna istället för att behöva knappa sig fram på infotainmentdisplayen.
Kunna välja bland olika färger för interiörbelysningen som de flesta andra bilmärken har idag.
#1338714
Truckdoktor skrev: tis 24 sep 2019, 05:59
Mikaels80 skrev: ...Kunna välja bland olika färger för interiörbelysningen som de flesta andra bilmärken har idag.
Alltså min V90 ÅM17 kan det redan...

Skickat från min SM-G965F via Tapatalk
Tror hen menar lite mer än bara dom små fjuttiga dioderna

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen