Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1337753
pellemando skrev:Snacka med ÅF, fick detta till svar: ja jag märkte i lördags när jag körde den att den inte gick på el... Ska in med den nu för uppdatering av mjukvara. Så får vi se hur det blir
Hur gick det?
#1337837
pellemando skrev:Fick svar idag, det räckte inte bara med mjukvaruuppdatering... var fel på något mer som skulle fixas, men den står i akutkön nu... Får kanske ta mig till en annan Volvo handlare och testa en T8.

Konstigt att man släpper ut en sån bil. Din upplevelse blev ju riktigt dålig utav T8.
#1338209
Hört något mer pellemando?
Har fått ok på att beställa för egen del så till veckan lutar det åt v90 T8, men vill gärna höra hur det gått för dig.
#1338238
tilldavid skrev: fre 20 sep 2019, 20:56 Hört något mer pellemando?
Har fått ok på att beställa för egen del så till veckan lutar det åt v90 T8, men vill gärna höra hur det gått för dig.
Är fortfarande på verkstan, väntar till måndag. Annars åker jag till konkurrenten och provar där, lite fult kanske, men det är för en big commitment det gäller så vill vara säker.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 26

Utsvängda byxor

Slipa med tandkräm. Polera med wax sedan. Det[…]

Det funkar väl utan gummi också. Jag […]

Ingenting. Det va låååå&ar[…]