Säkerhet, larmsystem, centrallås, startspärr, alkolås, rattkryckor, hur man försvårar för tjuven att göra inbrott etc. Dvs. I princip allt som har med säkerhet att göra. OBS! Skriv vad det gäller för bil- samt årsmodell, så blir det lättare att hjälpa till!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perra83
#1334556
Nej men va faaasen!!! Det där trodde jag var passe. Men visst det är förmodligen lätta pengar. Vilken tur att de hade vanan inne och inte tog sönder mer än nödvändigt.
Tre R-vingar blev jag av med på den tiden dom va populära. Det var jag och ett par till som försåg buset i stan med nya volvodelar :mad: till och med sidoblinkers var attraktiva ett tag.
av Atlanticlive
#1334588
Micce1980 skrev: ons 28 aug 2019, 20:49
Atlanticlive skrev:Nejdå skylten lämnade dem fint vid sidan om.... :party:
Proffsigt och omtänksamt ändå på något sätt ;-) Fast det är klart, hade de blivit stannade på vägen hade det blivit ännu svårare att förklara med din plåt på

Trist så klart, men faktiskt hellre att de lämnar en hel och körbar bil än att de bryter sönder en massa onödigt som vissa påtända amatörer gör.

Jo man får vara glad för det fakriskt, fick ett tips att om man parkerar på allmänna parkeringar över natten att försöka parkera med fronten nära en vägg eller annat typ millimeter ifrån så man inte får bort fronten, får göra det framöver..... :)
av Atlanticlive
#1334589
Perra83 skrev: ons 28 aug 2019, 23:59 Nej men va faaasen!!! Det där trodde jag var passe. Men visst det är förmodligen lätta pengar. Vilken tur att de hade vanan inne och inte tog sönder mer än nödvändigt.
Tre R-vingar blev jag av med på den tiden dom va populära. Det var jag och ett par till som försåg buset i stan med nya volvodelar :mad: till och med sidoblinkers var attraktiva ett tag.
Jo sido blinkers minns jag, man kom ut så hängde de bara kablar ur hålet.... :)
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1334630
Atlanticlive skrev: ons 28 aug 2019, 20:38 Nejdå skylten lämnade dem fint vid sidan om.... :party:
Tur i oturen!
Hoppas allt löser sig på ett bra sätt...
Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]

Fälgar och däck till t.ex. 850. 8,0X17 […]

Givare i kylaren hoppar ur

FD157206-43B1-4472-AD81-D6770C3D768F.jpeg Hej! 9[…]