Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1333733
Fjonsson skrev: tor 22 aug 2019, 22:33 Mina lår ligger inte mot stolen när jag sitter som jag vill sitta. Dynan går att flytta fram och tillbaka i luften. Har för långa ben.
Konstigt jag är två meter lång och har jättebra stöd av dynförlängningen.
Sitter du långt fram och högt upp med stolen?
Annars har jag svårt att se att du inte ska få bra stöd av dynförlängningen.
#1333735
Jefe skrev: fre 23 aug 2019, 18:58
Fjonsson skrev: tor 22 aug 2019, 22:33 Mina lår ligger inte mot stolen när jag sitter som jag vill sitta. Dynan går att flytta fram och tillbaka i luften. Har för långa ben.
Konstigt jag är två meter lång och har jättebra stöd av dynförlängningen.
Sitter du långt fram och högt upp med stolen?
Annars har jag svårt att se att du inte ska få bra stöd av dynförlängningen.
Jag är 195cm och har inte heller problem, jag måst dock tilta upp stolen en bit där fram för att det ska bli riktigt bra.
Nu har jag i och för sig "värstingstolen" med ventilerat nappa och massage. Det kanske finns varianter med dynförlängning som inte går att tilta fram??
#1333781
aV60 CC 10.jpg
Add description
aV60 CC 10.jpg (543.84 KiB) Visad 681 gånger
Även jag som är 185 cm och hustrun med betydligt lägre höjd över havet är båda lika nöjda med dynförlängning och vill inte vara utan den. Bra stöd under låren som gör skillnad.
#1333877
Ted68 skrev: lör 24 aug 2019, 19:07 Så snyggt med ljust läder, är sugen på att ändra till det.
Färgen på bilen är Pebble grey eller?
Om du vill så lägg gärna upp en bild på bilen med :)
Jag får min V60 på torsdag.
Pebble Grey med ljust skinn :-) Svarta paneler.
Känns som en klart fin kombo.

Längtar!
#1333884
Ted68 skrev: lör 24 aug 2019, 19:07 Så snyggt med ljust läder, är sugen på att ändra till det.
Färgen på bilen är Pebble grey eller?
Om du vill så lägg gärna upp en bild på bilen med :)
vi gillar ljus interiör och ja färgen är Pebble grey. Trevlig combo
för att inte kapa tråden om dynförlängning lägger jag upp några bilder på bilen i tråden "Vi som beställt nya V60"
Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]