Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Daald
#1333064
Såg i instruktionen för MY20 att det är 11,6kw batteri. Var det inte 10,6 tidigare? 10,6 kanske är användbar mängd även om batteriet är och även tidigare varit på 11,6kw?
Någon som vet?
av JorpCorp
#1333249
Hej!
Beställde min V90 T8 för en månad sen. Har dock inte fått tillgång till den än i minvolvo appen. Pratade med säljaren som sa att det är högt tryck på T8 och fabriken har inte tilldelat bilar efter semestern ännu.
Vore kul att få ett mer precist leveransdatum än det "januari nångång" som säljaren sa i samband med beställningen.

Någon som har bättre koll på läget?
av stevvee
#1333252
JorpCorp skrev:Hej!
Beställde min V90 T8 för en månad sen. Har dock inte fått tillgång till den än i minvolvo appen. Pratade med säljaren som sa att det är högt tryck på T8 och fabriken har inte tilldelat bilar efter semestern ännu.
Vore kul att få ett mer precist leveransdatum än det "januari nångång" som säljaren sa i samband med beställningen.

Någon som har bättre koll på läget?

Noll koll men spontant låter januari som en drömleverans med tanke på att V60 T8 är borta i Q2 just nu med leveranser.
av pellemando
#1333257
Fabriken där dom tillverkar T8:an har semesterstängt, öppnar igen under vecka 45. Då kommer man veta mer, men det kan ta ett tag innan den dyker upp bland Min Volvo. Jag har fått leverans info Jan-Mars
av JorpCorp
#1333272
Ja då har vi hört samma.

Dock semesterstängt till vecka 45? Hoppas du menar 35 för annars har dom lång semester
av JorpCorp
#1333276
Ok. Stängt i 11 veckor lät lyxigt när det är hög efterfrågan på deras bilar. Då går firman för bra.
av Daald
#1333380
Jag beställde min i mars och ska vara klar v47.

Ja de vill man tro. Antigen har jag en gammal mju[…]

Abs lampan lyser...

Vad kan de va för fel annars? Abs boxen? Hur […]

Som jag skrev i första inlägget så[…]

Löjliga priser XC70

Då har vi ytterligare ett exemplar för[…]