Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
#1332882
AndreasThn skrev: mån 19 aug 2019, 07:04 Om man tar ljust skinn blir det inte alls varmt i samma utsträckning :-)
Då skulle jag hellre köra på ventilerade stolar... :-)
av kantarell
#1332962
De ventilerade stolarna med ryggmassage och det fantastiskt härliga perforerade mjuka skinnet har jag haft på mina tre senaste bilar och det är något som jag absolut skulle sakna om det inte fanns. Skinnet har en mycket hög kvalitet och har inte uppvisat några skador efter 16 000 respektive 22 000 mil i två stycken XC70.
Användarvisningsbild
av Ted68
#1332977
Spid3r skrev: sön 18 aug 2019, 16:26 Om jag lägger till läderklädsel kostar tillägget 0kr, hur kom det sig?
Hur tänker ni gällande läder? Har alltid tyckt det klassiska "varmt på sommar kallt p vinter", vad är era erfarenheter med läderstolar?
Det var ju märkligt, blir 0 kr i tillägg på alla modeller där man kan välja till läderklädsel.
Användarvisningsbild
av Jefe
#1332985
Undrar hur många av er som väljer växelpaddlar till sin XC60.
Känslan är att det räcker att köra som vanligt med automaten och låta den sköta växlandet.
Vet inte om det inbjuder till någon direkt sportig körning när man sitter i en Suv?
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
#1332993
@Jefe Jag saknar faktiskt att jag inte valde det, för den låga pengen skulle jag absolut välja det nu såhär i efterhand men hur är det, det är lätt att vara efterklok...

Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk


av LazerHawke
#1332997
Jefe skrev: mån 19 aug 2019, 19:26 Undrar hur många av er som väljer växelpaddlar till sin XC60.
Känslan är att det räcker att köra som vanligt med automaten och låta den sköta växlandet.
Vet inte om det inbjuder till någon direkt sportig körning när man sitter i en Suv?
Är väl känslan att kunna ta kontrollen över lådan när man känner att den inte är helt optimal har valt det till min nya s60 samt haft det på min gamla och tror inte jag kommer välja bort dessa
Användarvisningsbild
av Jefe
#1333000
LazerHawke skrev: mån 19 aug 2019, 20:13
Jefe skrev: mån 19 aug 2019, 19:26 Undrar hur många av er som väljer växelpaddlar till sin XC60.
Känslan är att det räcker att köra som vanligt med automaten och låta den sköta växlandet.
Vet inte om det inbjuder till någon direkt sportig körning när man sitter i en Suv?
Är väl känslan att kunna ta kontrollen över lådan när man känner att den inte är helt optimal har valt det till min nya s60 samt haft det på min gamla och tror inte jag kommer välja bort dessa
Förstår absolut att du tar det till en sedan där du kan köra mer aggressivt men till en Suv så funderar
jag om det är något man kommer att använda speciellt ofta efter nyhetens behag har lagt sig.
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 225

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]