Moderator: Moderatorer

#1328105
Micce1980 skrev:
Briander skrev:Sitter och tänker på vad man kan hitta på för kul inuti, synd att kolfiber är så löjligt dyrt. Ingen som sitter på en roligare mittkonsol än den vanliga lite mörkgråa?
Har du detta lilla Silk metal handtaget? Något bland det första jag fann till min ;-)
3.jpg
Har några över, pm:a vid intresse
Bland det första jag gjorde på bilen :-D
#1328108
batmac skrev:Blev en snabbtvätt i solen. På samma ställe som vanligt. Kan lika gärna ta en bild och återanvända :-D
Bild

La igår en beställning på ett nytt spakställ från JB på BDB. Ska ge mig på det innan semestern är slut och förhoppningsvis klara av det själv den här gången. Om någon som gjort detta befinner sig i Umeå så får ni gäääärna kika förbi och hjälpa två meter dumheter att inte skruva sönder bilen :D

Har utöver det beställt silverfärgade ringar för reglagen i kupen (dvs AC, volym m.m.) Inte så mycket för utseendet utan för att dom verkar vara lite räfflade så det är mer likt nyare varianten. Tycker man får lite dåligt grepp och så är dom lite trögare också.
Nu är jag inte nära Umeå men jag gjorde bytet och och var nervös innan men det finns en bra guide i min garage-tråd, det gick hur bra som helst efter den!
#1328119
@Briander, Jo nu finns det ju även steg för steg på Youtube så jag tror nog jag ska lyckas få isär saker, det är just att få tillbaka allt igen som oroar mig. Men det ska nog gå bra :)
#1328127
batmac skrev:@Briander, Jo nu finns det ju även steg för steg på Youtube så jag tror nog jag ska lyckas få isär saker, det är just att få tillbaka allt igen som oroar mig. Men det ska nog gå bra :)
Jag använde just den och en bild-länk jag fick av någon :) Jag stötte nog inte på några problem mer än att man får rycka och dra lite mer än vad man vill från början.
#1328191
Lämnat in bilen på service och vindrutebyte. Jobbet är bokat i morgon, men eftersom rutan ska bytas tyckte min servicetekniker att jag skulle lämna bilen en dag tidigare för att slippa gå upp så tidigt vilket jag inte hade något emot eftersom jag har semester.

/Håkan
#1328217
Editdriver skrev:Puts i förgår, dekaltrim idag :-D
20190723_185246.jpg
20190723_185113.jpg
Stiligt :)

Vad är det för höjd på den?
#1328221
Åkt två färjor och sotat ur bilen på Autobahn.
De 98 första milen på resan, hemifrån till Bremen, tog på minuten 12h :-)
  • 1
  • 1165
  • 1166
  • 1167
  • 1168
  • 1169
  • 1845

Utsvängda byxor

Slipa med tandkräm. Polera med wax sedan. Det[…]

Det funkar väl utan gummi också. Jag […]

Ingenting. Det va låååå&ar[…]