Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dozking
#1188636
kmi skrev:Mitt sensus funkar fortfarande inte.
Går inte att installera eller updatera några apps.

Är enda løsning att åka till Volvo service ?
Ja det fick jag göra, inget annat trix fungera för mig. Tog en timme ungefär.

//Fredde
av kmi
#1188669
dozking skrev:
kmi skrev:Mitt sensus funkar fortfarande inte.
Går inte att installera eller updatera några apps.

Är enda løsning att åka till Volvo service ?
Ja det fick jag göra, inget annat trix fungera för mig. Tog en timme ungefär.

//Fredde
Fint, det kan de sikkert göre når jeg alligevel skal ind og have fastsat intellisafe plastskyddet som hele tiden lösner sig. :evil:
#1190464
kmi skrev:
dozking skrev:
kmi skrev:Mitt sensus funkar fortfarande inte.
Går inte att installera eller updatera några apps.

Är enda løsning att åka till Volvo service ?
Ja det fick jag göra, inget annat trix fungera för mig. Tog en timme ungefär.

//Fredde
Fint, det kan de sikkert göre når jeg alligevel skal ind og have fastsat intellisafe plastskyddet som hele tiden lösner sig. :evil:
Då blir det nog framrutebyte också.

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
#1327494
Jag hade tålamodet att vänta ut den evighetslånga tiden det tog att uppdatera Spotify. Innan uppdateringen tog det 15 sekunder för Spotify att starta. Nu efter uppdateringen får jag alltid sitta och vänta i fem minuter och glo på ”ansluter” innan appen kommer igång och spelar musik. Med andra ord så har det inte med täckning att göra då det är så varje gång oavsett var i landet jag befinner mig. Någon annan som upplevt samma problem?
av AndS
#1327499
Njet, uppdaterades nu i veckan och fungerar som tidigare. Däremot så får man inga "statusmeddelande" man kan lita på under uppdatering, man får prova om den är klar då den stannar i installationsstatus.
#1327542
Snart gått 3 veckor för mig och Spotify har fortfarande inte dykt upp på "nya appar". Min Återförsäljare provade med samma grejer jag provat med (Dra ut sim, återställa allt, koppla wifi) Fick svar att han inte vet vad problemet är och skulle undersöka.
Har varit i kontakt med Spotify forum där fler runt i Europa som har detta problem. Någon där hade varit i kontakt med supporten och dem sa att det är fel på Volvos servrar. Vet inget än och väntar på att den en vacker dag ska dyka upp.
#1327576
KrilleKrall skrev:Jag hade tålamodet att vänta ut den evighetslånga tiden det tog att uppdatera Spotify. Innan uppdateringen tog det 15 sekunder för Spotify att starta. Nu efter uppdateringen får jag alltid sitta och vänta i fem minuter och glo på ”ansluter” innan appen kommer igång och spelar musik. Med andra ord så har det inte med täckning att göra då det är så varje gång oavsett var i landet jag befinner mig. Någon annan som upplevt samma problem?
Mitt Spotify har trots uppdateringen som spökade fungerat bra sen dess men upplever som du säger längre anslutningstid.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]

Slutsteg original

Undrar var sitter slutsteget till original woofern[…]

Missljud höger bak v60cc II

Hade tråkigt missljud i höger bakvagn p[…]