Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ted68
#1326301
Ja, nu var det beställt :)
Men elektrisk dynförlängning gick det inte att få till momentum trots att jag har el-stol med minne.
Men det ska bli gott med läder och idag börjar semestern med :-D
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1326318
Ted68 skrev: fre 12 jul 2019, 11:08 Ja, nu var det beställt :)
Men elektrisk dynförlängning gick det inte att få till momentum trots att jag har el-stol med minne.
Men det ska bli gott med läder och idag börjar semestern med :-D
Det låter gött :-)
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
#1326326
fjohan82 skrev:
Volvordesign89 skrev: fre 12 jul 2019, 07:59
wahruo skrev:idag skall bilen hämtas! en lång väntan är över. Blev ingen polestaroptimering denna gång, men erbjudandet gäller till 15e sept, så får köra in bilen lite först, och känna på den utan optimeringen. :)
Vad är det för kampanj, på Polestar? Bild Vilken ÅF gäller det?

Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk
Bilia har för 6900:-, denna gången verkar det även gälla de nyare modellerna.
https://www.bilia.se/bilar/volvo/polestar/
Tack så mycket, även Rejmes har kampanj så nu är Polestar optimering inbokad 26/7 Bild

Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk

av Bjornagain
#1326341
Ted68 skrev: fre 12 jul 2019, 11:08 Ja, nu var det beställt :)
Men elektrisk dynförlängning gick det inte att få till momentum trots att jag har el-stol med minne.
Men det ska bli gott med läder och idag börjar semestern med :-D
Mycket märkligt då jag har en D3 Momentum med Läderpaketet och El-stol med minne OCH elektriskt dynförlängning. Det sistnämnda var dock inget jag aktivt valde eller frågade efter. När jag fick bilen så visade det sig att dynförlängningen var elekriskt. Oklart varför :-)
Användarvisningsbild
av Ted68
#1326351
Ja, det var konstigt.
Men jag frågade säljaren och han dubbelkollade och sa att det inte är möjligt att få det till Momentum.

Vi får se om några månader vad det blir, kanske kan hoppas på en överraskning ;)
av and198
#1326361
Ted68 skrev:Ja, det var konstigt.
Men jag frågade säljaren och han dubbelkollade och sa att det inte är möjligt att få det till Momentum.

Vi får se om några månader vad det blir, kanske kan hoppas på en överraskning ;)
Håller tummarna!



En annan tråkig grej på 2020 modellerna är att det inte gick att få knapparna i bagaget så man kan fälla baksätena utan att gå fram och göra det manuellt. Mycket trist. Trodde det var standard då alla bilar i hallen hade det när jag beställde. Hamnade mitt emellan
av Andeem
#1326383
Vad jag förstår var det möjligt på 2019 men på 2020 är det borta. Det finns på V60 CC som jag beställde i Maj som är en 2020.
Användarvisningsbild
av leiwi
#1326385
Det har enligt uppgift tagits bort på grund av barn i baksätet blivit skadade då bagaget packades ock man av misstag kommit åt knappen.
Men det är ingen funktion jag saknar
av and198
#1326399
leiwi skrev: fre 12 jul 2019, 18:23 Det har enligt uppgift tagits bort på grund av barn i baksätet blivit skadade då bagaget packades ock man av misstag kommit åt knappen.
Men det är ingen funktion jag saknar
Där ser man. det kanske var bra då. Men jag utan barn jade uppskattat det mycket!
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 313
Bruten fjäder framvagn

Inga problem att byta bara ena sidan på de[…]

Japp, då kan du ta ut felkoder på t&au[…]

Bussningar länkarm duett

Det finns verkstadshandböcker på PV-klu[…]

Rekommenderar att vänta med mjukvara 3.0, den[…]