Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av and198
#1325251
Fin utrustning du valt. Hade gärna velat ha stolarna med massage etc i men tog lädret utan det. Någon som vet om svankstödgrejerna om man valt det ”vanliga” läderpaketet”?

Om en vecka får jag äntligen hämta min bil. Blir trevligt att få hämta den mitt under semestern då man varvat ner och inte har massa stress i kroppen, utan kan bara koncentrera mig på att lära mig pekskärmen och putsa pianolacken
av UnleashFusion
#1325252
and198 skrev: lör 06 jul 2019, 20:01 Fin utrustning du valt. Hade gärna velat ha stolarna med massage etc i men tog lädret utan det. Någon som vet om svankstödgrejerna om man valt det ”vanliga” läderpaketet”?
Det är samma tillval vare sig i loungepaket eller läderpaket. Det är skillnad om det är tyg-stolarna vs läder&etc-stolarna.
av jaronsso
#1325500
leiwi skrev: lör 06 jul 2019, 11:32 det är planeringen i produktionskapasitet som avgör inget annat , kalla det slumpen
att det skulle finnas ledig kapacitet på en fabrik och kö i en annan är ju som alla förstår orimligt
så varken utrustning eller annat spelar roll
Låter klart rimligt.
Stor fördel med att ha flera produktionsenheter när man har mycket att göra. Mindre bra när man har mindre dock.
Användarvisningsbild
av ThomasT
#1326032
Är det någon här som har koll på hur många veckor man får vänta på en vanlig V60 D3 om man beställer nu?
Användarvisningsbild
av Ted68
#1326064
ThomasT skrev: tor 11 jul 2019, 00:05 Är det någon här som har koll på hur många veckor man får vänta på en vanlig V60 D3 om man beställer nu?
Jag beställde måndagen efter midsommar och ska få bilen vecka 47

En D3 Automat
av Mathiasjson
#1326170
Beatällde igår! T4a på privat leasing, leverans nov/dec nån gång. Väntar på att den ska läggas in i min volvo. Nån som vet hur lång tid det brukar ta?
av and198
#1326180
Hej! Jag har en fundering på sätena. Jag beställde skinnsätena för ca 12000kr eller vad det var (ej dom med massage i). Ingår dynförlängning i dom då och om så är fallet, är dynförlängningen elektriskt ställbar? :-) :-)
Användarvisningsbild
av Ted68
#1326182
Det är nog "bara" läderklädsel för 12000
Sen tillkommer väl elstol och dynförlängning.

Eller elstol behövs nog inte, men det var nog svankstöd 4-vägs elmanövrerade som man måste ha med?
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 313
EGR kylare 2,0 D

Vill bara tillägga att priset du nämner […]

Då vart oljbyte utförd. Sil på h[…]

Däckslitage insidan.

Det var fel hjulinställning, fick justera in […]

Han nekar allt, att det inte vart så nä[…]