Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1320505
Nu gjorde du så att jag saknar min 945 SE från 1997, som jag köpte ny. 12 är 16200 mil och nästan inga fel. Köpt på Bil Bengtsson i Simrishamn. :)
Så enkla att serva själv. Original avgassystem satt fortfarande på bilen när jag sålde den. Bilen var fortfarande i nyskick. Än idag undrar jag varför jag sålde den...
Gör inte om mitt misstag!
Användarvisningsbild
av White
#1320521
EbbevonVolvo skrev:Nu gjorde du så att jag saknar min 945 SE från 1997, som jag köpte ny. 12 är 16200 mil och nästan inga fel. Köpt på Bil Bengtsson i Simrishamn. :)
Så enkla att serva själv. Original avgassystem satt fortfarande på bilen när jag sålde den. Bilen var fortfarande i nyskick. Än idag undrar jag varför jag sålde den...
Gör inte om mitt misstag!
Den skulle du haft kvar! :-)

Nej då! Denna kommer jag ha kvar så länge den rullar, och min vita ögonsten gör jag mig aldrig av med. 8-)
Användarvisningsbild
av 800serien
#1345719
White skrev: ons 30 okt 2019, 17:56 Jaha...

I morse när jag körde till jobbet beslöt höger sidospegel sig för att kasta in handduken!
Glaset lossnade helt enkelt från sin platta. Fick bli att inhandla ett nytt glas på Volvo.




Hände på min 855 i våras efter jobbet! Låg på landsväg i ca 75 km/h och just vid ett gupp i vägen klonkade det till i bilen. Tänkte vad f*n var det där så jag kollade först i vänstra sidospegeln, sen backspegeln inne och till sist i högra spegeln och först då förstod jag var klonket kom ifrån. :-o Gick nog i tusen bitar. :-)
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 30

Man kan halvera priset helt enkelt genom att s&a[…]

V70 startar inte (klickar)

Har fått hem en v70 d4 2011 som inte vill so[…]

Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]